EN LITEN FORKLARING

I dag har jeg sittet på toget i alt for mange timer kjenner jeg, jeg var fremme i Larvik i 13.00 tiden i dag,  og det var så utrolig godt å komme frem til Noah og Leo. Jeg har viet nesten all tiden min til de to siden jeg kom frem, så derfor har jeg ikke rukket å oppdatere dere før nå. Så det er altså forklaringen! Leo lå og sov da jeg kom hjem, men Noah var våken og var rett og slett kjempeglad for å se meg. Utrolig herlig! Jeg savner dem jo alltid så utrolig mye bare jeg har vært borte en liten stund fra dem, så har virkelig savnet dem noe voldsomt.  Dette var jo første gangen jeg var ordentlig borte fra Noah, forutenom noen timer. Er så glad for at alt gikk bra og for at de begge hadde kost seg så masse hjemme da jeg var avgårde.


Det ble bare en kort oppdatering fra meg.. Kan skrive mer om hvorfor senere. Håper dere nyter fridagen.

5 kommentarer
    1. Etter å ha oppdaget Libero Touch, har vi aldri gått tilbake til noe annet” – Skrev du for under 2 mnd siden og snakket så varmt om bleiene til libero. Men i hverdagsinnlegg så bruker ungene dine Rema 1000 sine bleier. Wow..
      Viser bare hvor falsk du er når du skriver annonseinnlegg

    2. Anonym: Hahaha, du tuller nå?! Vi var tomme for Libero og om du ser på datoen dette blogginnlegget ble publisert på, så var det 1 mai / helligdag. Butikkene i sentrum i Larvik her er ikke åpne på helligdager, er butikkene åpne i din by på helligdagene? Men du mener sikkert at jeg burde ha latt barnet mitt gå uten bleie siden vi var tomme for Libero? Er det MULIG

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg