DET VAR IKKE SÅNN DET SKULLE BLI

Hei alle sammen! Åh, det føles godt å være tilbake. Jeg kan virkelig ikke lyve til dere, bloggingen min har vært meget dårlig de siste dagene og jeg har egentlig vært ganske fraværende på sosiale medier – men så har jeg jo også hatt litt fri på andre plan, så derfor ble det sånn, selv om jeg egentlig skulle ha prioritert dere helgen også. Heldigvis har jeg mange trofaste lesere ser jeg! Setter jo kjempestor pris på dere alle sammen. Det skal ikke skje igjen!

Det har vært opp mot 20 grader i Larvik i dag, så dere kan tro jeg var fornøyd da jeg hentet Leo i barnehagen. Og varm! Jeg har ryktet på meg om å ofte har på meg for lite klær når det kommer til hva temperaturen tilsier, men i dag har det vært helt motsatt. Jeg hadde på meg jeans og til og med jakke da jeg hentet han, og ble mildt sagt ganske varm. Heldigvis skal det herlige været holde så og si hele uken, så jeg gleder meg veldig til noen forhåpentligvis veldig herlige dager her.  Eller, Fredrik har jobbet overtid både i dag og det skal han i morgen også., så barna og jeg får i hvert fall nyte dagene. Jeg er så glad i Larvik altså, det er virkelig en by som er noe helt annet enn byen jeg kommer fra. Det skillet blir så tydelig nå som jeg kom fra Gjøvik i går tidlig!

Det er ganske deilig at denne uken blir kortere enn vanligvis, men jeg liker hverdagene også jeg. Jeg har så mye morsomt planlagt fremover også, og jeg elsker virkelig tanken på at det er mai. Nå står det litt trening på planen min, men vi snakkes litt senere i dag. Fredrik og jeg skal ha en pause fra hverandre snart, vi har en del tid fra hverandre om dagen. Kan forklare det litt senere i dag! Håper dere har hatt en herlig tirsdag ♥

19 kommentarer
    1. nydelig du er som altid
      og du hadde bare så fin og søtt babymage når du var gravid
      savner gravidmagen din
      du må få baby baby mye

    2. Hva er det som ikke skulle bli sånn? Kom ikke frem av innlegget.
      Du som hardnakket motsier de som anklager deg for clickbates..nå må du faktisk ta det til deg. Har blitt mer og mer av det i det siste. Du var lenge en av de som sto i mot, men jeg skjønner jo at det blir vanskelig å holde på leserne nå som det ikke “skjer” så mye mer.
      Hvor lenge som du melke “problemer i forholdet” da? Begynner å bli litt oppbrukt.

    3. Det skulle ikke bli sånn at hun likte Larvik mer enn Gjøvik? Ettersom det er der hun kommer fra. Eller noe sånt??

    4. Det var ikke sånn det skulle bli: altså at hun ikke fikk tid til å blogge så mye i helgen? Think so

    5. Vel, mange teorier her tydligvis, burde jo vise at overskriften kan tolkes i mange retninger.
      Hadde man tatt skrivingen litt seriøst så ville det jo vært bedre å skrevet noe alla:
      “Borte bra men hjemme best”

    6. Er enig att det er clickbait. Men greit nok din blogg og du gjør som du vil.
      Syntes også de såkalte problmene i forholdet melkes for alt det er verdt. På ett tidspunkt ordner man vel bare opp eller så går man vel fra hverandre. Man tar jo ett valg på slikt.
      Og ett forhold på jo jobbes med hele tiden , ingen ting sensajonelt ved det.

    7. Det var voldsomt til negativitet i kommentarfeltet i dag da. Jeg ville bare stikke innom for å si at jeg så du skulle på panelet til uka. Kjempekult! Gratulerer 🙂

    8. Anonym: Hei anonym!

      Det er når du skriver ting som dette at du viser hvor lite peiling du har på bloggverden. Det er da ganske åpenbart at lesertallene ikke er som vanlig på bloggen min når jeg går fra å poste 8 blogginnlegg på en vanlig helg, til å sist helg kun poste 3 blogginnlegg?!

      Men jeg trengte litt avbrekk, så nå er jeg tilbake som før 😉 Sommeren 2015 var jeg for øvrig nede på 4000 lesere ÈN dag, kan ikke se at bloggen min har gått nedover av den grunn. Ganske latterlig å se disse kommentarene hver gang jeg har noe mindre lesertall EN dag. Haha, men nå håper jeg virkelig du følger med fremover altså, så kommer du nok til å oppdage at en dag med færre lesere av helt åpenbare årsaker (Les første avsnitt av min kommentar) ikke betyr at “Lesertallene går nedover”

      Herrejesus så provosert jeg blir. Er det mulig.

    9. Traff kanskje en nerve , siden du lot deg provosere så veldig. Dessuten har jeg fulgt med lesertallene dine over tid og de har jo jevnt over gådd nedover.

    10. Haha, syntes du er tøff jeg. Jeg pleier ikke kommentere noe blogg, men kjenner jeg blir provosert hvordan folk følger med deg. Som leseren over skriver “jeg har fulgt med lesertallene dine”. Snaaaakk om overvåkning, og at du tar kanskje en overskrift som ikke følger helt med innlegget; dette er jo jobben din, og er stort sett ingen her i verden som kan si de alltid gjør rett eller aldri tar en liten spansk en? Stå på jenta mi, du er rå tøff, og nyt solen med dine små! ❤️

    11. Overvåke ? Eller kikke innom blogglisten og registrere at ikke seertallene har vært noe å rope hurra for..men det er ikke så rart, for det eneste som skjer her er melking av det såkalt dårlige forholdet og misvisende overskrifter i fleng.

    12. Skal du (bruker ditt ord på det) melke av deg slike syrlige og kleine kommentarer så kan du vel kanskje bruke navnet ditt? Eller er du så klein at du ikke egentlig tørr å stå for det du mener?
      Det er tøft med små barn, og forholdet er det som får gjennomgå. Rådet mitt til deg er at du bør holde kortene mer for deg selv når stormen står på som værst, for når stormen herjer hjelper det ikke med sluke uttalelser fra totalt uvitende anonyme tullinger. Stå på! ❤

    13. Mamma som 16:
      8 blogginnlegg på en vanlig helg? Altså 2 dager? Altså fire innlegg om dagen? Der tar du litt (veldig) hardt i. Har lest bloggen din siden du var gravid med Leo, og kan ikke huske at du har oppdatert så mye på en helg. Har nok skjedd ja, men vær realistisk 🙂 Kan gå med på fem på en vanlig helg! Noen ganger seks. Du er mye flinkere enn mange andre bloggere til å oppdatere. Det skal du ha! Bare ikke dra den så langt, for da er der fort gjort at resten av det du sier heller ikke blir tatt seriøst. Mener ikke noe slemt altså. Synest du var veldig kvass mot anonym her oppe, og håper ikke du tolker dette fryktelig negativt. Er bare ment konstruktivt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg