ET KOSELIG INTERVJU!

Hei dere!

Herregud, jeg tror jeg har veldig mange sinnatagger innom bloggen min nå om dagen. Jeg hater at jeg lar meg provosere, men det forundrer meg at det ikke er mulig å oppføre seg normalt på Internett, det er da en selvfølge i dagliglivet. Jeg har vært “the bigger person” og svart høflig uansett hvor ufine lesere har vært med meg i Gudene vet hvor lang tid nå, så nå er jeg kommet dit at jeg tenker at respekt bør gå begge veier.  Jeg ville egentlig si tusen takk til de av dere som klarer å være høflige til tross for at dere kommer med kritikk eller kritiske spørsmål, men helt ærlig burde det jo være en selvfølge at alle klarer å oppføre seg normalt, selv når man kan være anonym! Synes jeg da.

Jaja, tusen takk for at dere er innom til tross for dårlig oppdateringer de siste dagene!  I dag har Noah og jeg vært i Oslo en tur for et lite intervju med VGTV og et besøk hos Nettavisen. Jeg sier i fra når intervjuet er ute så dere kan få det med dere, jeg tror det blir veldig gøy. Fra Larvik er det så og si to timer med tog inn til Oslo, så 4 timer av dagen vår har gått av til reising i dag, men jeg synes det har vært verdt det – for vi har hatt en skikkelig koselig morgen og formiddag i hovedstaden.


Jeg møtte også på flere lesere i dag som kom bort, det var kjempehyggelig! Det har med andre ord vært lite negativt med denne dagen, altså. Kanskje sett bort i fra at lille Noah ville ikke sove så mye i dag, siden han ville få med seg alt som skjedde rundt oss. Oslo er jo så travelt! Det er så herlig å se hvor mye han utvikler seg fra dag til dag nå, i dag var han ikke like skeptisk til fremmede som han har vært tidligere, og det er jo kjempegøy å se!

Ønsker dere en kjempefin onsdag videre, og klikk gjerne på “liker” knappen under om du skal få med deg intervjuet ♥

6 kommentarer
    1. Så koselig at du har hatt et bra intervju!
      Har lest bloggen din i over lang tid nå. Kommenterer ikke så ofte, men har nå kommentert et par ganger tidligere. Håper jeg kan gi en konstruktiv tilbakemelding på det at mange av overskriftene dine kan, som disse “sinte personene” har kommentert, virke som clickbait. Du har en flott blogg, men når leserne får den følelsen håper jeg du tar det til deg 🙂
      Ha en fin kveld!

    2. utrlig bra blogg du har
      du klager ufattelig mye om dårlig oppførsel med meldinger til deg her på bloggen din
      eg har sett igjennom alle meldingene dine og ser på de hele tiden på bloggen når folk velger å kommentere inleggene dine
      du må jo huske på det positive
      nå må du roe deg ned og huske på at du er mamma og det er mange som ønsker å bli mor som ikke kan bli gravide som meg foreksempel
      og får det siste du må absolutt få deg flere barn,2 barn er ikke nok og det er kjedelig
      du går jo ikke på prevensjon og vil nok bli gravid hele tiden tro meg
      du har jo skrøtet av at du lett blir gravid
      de dumme kommentarene du får er det jo bare å slette eller er det ikke?
      ikke heng deg opp i at folk er frekke eller litt ufin, vi må jo huske på at alle er frekke mange eller flere ganger i livet sitt
      det viktigste man kan gjøre er å være positiv 😊😊
      du kan begynne å tenke heller på ja eg er fantastisk fordi eg har laget to vakre barn som er heldig som har en reflektert og god mor som du

    3. Folk må ha sinnsykt lite å gjøre å drive å være idiot bak en skjerm!Om ho vill ha 10 barn så er vell det hennes valg ikke vårt!!
      Hva er poenget med å være idiot på ett kommentarfelt på en blogg?Sier mer om de bak skjermen enn bloggeren.Folkeskikk er det noe som heter!!
      Skjønner du irriterer deg sett til å fra at mange er sinnsykt frekke her!!Så bra du og Noah har hatt en faktisk dag:)Lag fler av de å drit i idiotene bak skjermen,du er deg å du er ett menneske-vi gjør alle feil men man skal ikke gi folk dorlig egenskaper de ikke har!!Som mange i kommentarfeltet gjør!Kan jo lure på hvor sjalue er de egentlig??

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg