JEG HAR GLEMT Å FORTELLE DERE..

.. At Noah var 7 måneder gammel på onsdag!! Hodet mitt er helt tåkete om dagen, jeg som var helt overbevist og fullstendig sikker på at jeg hadde skrevet et blogginnlegg om dette samme dagen han var 7 måneder, altså den 10 mai. Men neida! Jeg er helt borte vekk, blir jeg egentlig noen gang mindre surrete? Virker ikke sånn. Haha!




                    

Jeg la faktisk ut bilde på Instagram i går (@Mammasom16). Herregud så mye han har forandret seg siden han ble født for 7 måneder siden.  Nå har han lært seg å sitte litt på egenhånd også, i en alder av 7 måneder. Bare to måneder senere enn storebror, hehe! Det er virkelig så morsomt og givende å få ta del i hvor forskjellige de er, og hvor like de kan være på noen områder også. Jeg sammenligner de aldri, for de er to herlige, unike mennesker – men det er likevel uunngåelig å ikke legge merke til likheter og forskjeller ettersom tiden går og jeg mimrer fra tiden da Leo var baby, og nyter nåtiden når jeg har baby nummer to.

Jeg ser allerede nå, og har vel egentlig allerede sett en stund at Noah får samme øyne som Leo – som de begge har fra meg. Lyseblå! Men jeg må innrømme at jeg fortsatt lurer på hvor det mørke håret deres blir av, haha! Fredrik er mørk blond og var platinablond i håret sitt da han var liten, og jeg har hatt mørkebrunt nesten så mørkt som sort helt siden jeg ble født. Rart, men gøy å se at begge guttene er nokså lyse i håret. Verdens fineste er de begge i hvert fall uansett! 

Oftere og oftere nå får jeg høre at vi har fått «en av hver» og at Leo ligner mest på Fredrik, og at Noah ligner mest på meg. Jeg får høre daglig at Noah ligner så mye på meg, og det er jo så utrolig koselig! Noah er så blid om dagen at det skulle nesten ikke vært mulig, og det er så gøy å få kjenne mer og mer på personligheten hans og hvordan han er. Det er utrolig mye som skjer i den alderen han er i nå, og jeg mistenker at det blir rimelig travelt fremover! Hvilket bare er utrolig gøy, selvfølgelig!

 Herregud så heldige vi er som fikk akkurat deg inn i den lille familien vår, du er unik og vi elsker deg ubeskrivelig mye ♥

5 kommentarer
    1. Vi har to gutter som nesten er like gamle, Tobias er født 19.10 😆 Når du sier han kan sitte litt selv, de skal jo ikke sitte oppreist før de km sette seg opp i stillingen selv og da sitter de jo skikkelig/helt? 😊 Spennende å følge med på utviklingen, og at de ofte er veldig ulik søsken. Her er storesøster og lillebror veldig ulike når det gjelder utvikling og personlighet ☀️

    2. For en skjønn gutt, altså!😍 Jeg er “enig” i at dere har fått en av hver, men samtidig er guttene deres veldig like hverandre også!
      Men jeg har lagt merke til at Noah nesten alltid har hodet på skakke? Jeg var egentlig ikke tenkt å kommentere det, men jeg greier ikke å la vær i tilfellet du ikke ser det selv!😊

    3. Gratulerer med 7 måneder 😉 Flinke og fine gutter du har! Man skal ikke øve på at barn skal sitte opp eller sette de opp. Barn setter seg opp når de er klare for det 🙂 Det viktigste er å la de ligge på magen, så vil de etterhvert komme opp i krabbestilling og derfra over til å sitte. Er ikke bra å bli satt opp før de gjør det selv 🙂 Bare et lite tips, ikke vondt ment! Fysioterapeut på helsestasjonen kan gi god informasjon om man vil lære mer!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg