ET LITE SJOKK

Hei alle sammen!

Herregud for et sjokk det var å våkne opp i dag og se at kalenderen viste 1 juni! Det har vært så langt unna så lenge, men tiden går jammen fort. Håper jeg ikke er den eneste som har gledet meg lenge til denne måneden, jeg elsker juni og håper på den beste noensinne i år. Bursdagen min som jeg allerede har nevnt her på bloggen er jo også neste uke. Her i huset er bursdager skikkelig høytidelige og jeg gleder meg veldig. Første feiringen hvor jeg har begge barna mine tilstede, det blir så flott ♥

Leo har begynt å snakke så mye nå, og dere kan tro vi har det mye morsomt med hva han sier. Nå som han har begynt å snakke så mye, så blir det veldig synlig for meg at barn forstår veldig mye mer enn man kanskje tror. Men i noen tilfeller, kanskje spesielt den episoden jeg skal fortelle dere om som hendte i ettermiddag – så får vi håpe det bare er en kombinasjon av tilfeldigheter og veldig bra timing. Haha!

Fredrik og jeg snakket litt med Leo om bursdagen min i stad. Vi satt rundt middagsbordet etter vi hadde spist sammen, og Leo har kommet bort til meg for å sitte på fanget. Vi snakker om hva Leo har gjort i barnehagen og hvem han har lekt med, og ellers litt forskjellig om jobben til Fredrik og mer om barnehagen som Leo elsker å snakke om. Vi kommer inn på at det faktisk er 1 juni i dag, noe Fredrik nektet å tro på (så det er altså ikke bare jeg som fikk meg et lite sjokk i dag) før Fredrik spør Leo “Har mamma bursdag neste uke da, Leo?” Leo nikker og smiler før han roper ut “JAA” med begge armene høyt oppe i været.

Jeg spør videre “hvor gammel blir mamma da Leo? Vet du det?” før jeg kikker på Leo som ser på meg, før han ser tilbake på Fredrik og smiler bredt. Leo svarer “To år, Inni her!” før han peker på hodet sitt. Haha! Den lille tullingen der altså. Fredrik synes det var godt å få bekreftet at det ikke bare var han som syntes jeg er ung til sinns 🙂

Håper dere har en herlig dag!

3 kommentarer
    1. Hei ville bare at du skulle vite at den blomsten Leo plukket til deg i dag muligens er giftig. Fikk ikke sett så nøye på.den så google det ❤ vil ikke være noe mamma politi bare et tips fra en mamma til en annen❤❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg