EN LITEN DATE


God kveld alle sammen!

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter en date ute på Farris bad med Fredrik. Vi spiste helt fantastisk mat der sammen, og fikk i tillegg litt alenetid bare oss to. For et herlig sted! Fredrik har faktisk tidligere jobbet litt på Farris bad, det gjorde han da vi bodde i hybelen da jeg akkurat hadde flyttet hit, og helt i starten da vi bodde i den forrige leiligheten vår her i Larvik sentrum. Når jeg tenker over det savner jeg noen ganger å bo i den fine leiligheten med den enda finere utsikten, men når alt kommer til alt var det definitivt rett beslutning å flytte til noe større, selv om vi flyttet med litt tungt hjerte. Og da vi «plutselig» ble en liten gut til i familien vår, så ble det bare enda tydeligere!

Vel, Søsteren min har i hvert fall kommet til Larvik for å tilbringe tid med oss og barna i helgen, så hun passet barna da vi var borte. Det hele hadde gått veldig fint, så det var jo veldig godt og ikke minst betryggende å høre! Sist gang vi var ute og spiste sammen alene tror jeg faktisk var i august eller september i fjor. Haha, ops! Men sånn er det for oss, vi har heller prioritert ekstra tid med barna enn å dra ut bare oss to, men det er helt klart kjempekoselig når vi går ut en sjelden gang alene. Da blir det jo egentlig bare enda mer spesielt, siden vi ikke gjør det så ofte ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg