EN LYKKELIG SLUTT

Endelig helg!

Her har det gått i ett hele dagen. Det har vært planleggingsdag i Leo sin barnehage i dag, så han har tilbrakt fredagen hittil sammen med Noah og meg i dag. Fredrik jobber sent i dag, og skal også være borte deler av morgendagen – så guttene og jeg får mye kvalitetstid om dagen. Det setter jeg pris på, jeg elsker hvert minutt jeg får tilbrakt med dem, og selv om det er litt travelt når jeg er alene så gjør ikke det noe. Vi har lekt, spist og kost oss og slappet av – og guttene har forhåpentligvis kost seg med mammaen sin.


Jeg tenkte egentlig ikke å nevne det, men det føles så feil å skrive at dagen vår bare har vært fint når den startet alt annet enn fint. Dagen i dag startet på verst tenkelige vis. Jeg vil ikke gå i detaljer, men det var fryktelig traumatisk for meg og noe som virkelig har satt sine spor. Det var ambulanse innblandet og jeg har virkelig aldri kjent meg så redd før.

Når ting føles som verst, så kan det heldigvis bare bli bedre. Denne dagen er virkelig et godt eksempel på det, for selv om den startet helt forferdelig, har den utviklet seg bra, og fått en lykkelig slutt. Jeg var redd den ikke skulle ende slik den har gjort. Nå har vi det heldigvis veldig bra alle mann. Selv om jeg fortsatt kan kjenne meg litt skjelven, så vet Leo og Noah å muntre meg opp.

Ønsker dere alle sammen en fantastisk helg!

18 kommentarer
    1. Anonym: Det står i blogginnlegget hvorfor jeg likevel skrev noe om det: Jeg tenkte egentlig ikke å nevne det, men det føles så feil å skrive at dagen vår bare har vært fint når den startet alt annet enn fint.

    2. Kjære vene NN – leser du i det heletatt innlegget hennes, eller er du her bare for å skape dårlig stemning? Det kommer ganske tydlig frem at hun ikke vil gå i detaljer, så hvorfor graver du?
      <3 Jessica! Håper dere får en langt bedre slutt på dagen, enn den begynte!

    3. At det er litt rart å nevne a, men ikke b, det er vi sikkert mange som synes. Å være krass og ufin i kommentrfeltet, er likevel ikke riktig vei å gå. Jeg er glad for å høre at dere alle har det bra nå<3

    4. :): <3

      Jeg vet ikke om du siktet til meg, men min kommentar var overhodet ikke ment som krass. Jeg gjenga kun en setning fra blogginnlegget fordi noen lurte på hvorfor jeg skrev noe om det, om jeg ikke ønsket å forklare hva som hadde skjedd 🙂 Hvis jeg ble opplevd som krass så legger jeg meg fullstendig flat, det var ikke min intensjon i det hele tatt!

    5. Imponert over at du alene hjemme med to små, har på deg kort skjørt! Selv hadde jeg heller slengt på meg joggebuksa, Hehe 😆

    6. Krass er vel det siste du er, du med ditt store, gode hjerte 🙂 <3 Lei for at kommentaren min ble misforstått!!

    7. Nyyyydelig skjørt! Litt flaut å spørre, men hvor er det fra? Det kledde deg utrolig godt! Er så deligig å kunne gå i skjørt å føle seg fin selv om man er hjemmemed barna. Alle fortjener å få føle seg fine, og fin er du!

    8. Så bra at dagen endte godt, til tross for en dårlig start, og godt å høre at alt gikk bra med dere. Håper du får en kjempefin helg! <3<3

    9. Heihei! Fulgt med på bloggen din veldig lenge, og jeg bare lurte på om det var noe som skjedde med lille Noah, om det da kunne hjelpet andre å fortelle? Slik at om lignende skjer vet man kanskje mer hva å gjøre? Kjempetrist at det skjedde noe dumt iallefall, håper du får en fin kveld!

    10. Hva som nå enn skjedde er det godt å høre at det endte bra til slutt!:)<3 må også bare få si at Noah er såå lik Leo da han var på den alderen! Så herlige gutter begge to!:)

    11. Hei.Lurer på hvor den nydelige sofaen din er fra?
      Så bra å høre at ting ordnet seg.
      Ha en fin lørdagskveld 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg