FOR FØRSTE GANG PÅ LENGE..


God kveld dere! I dag har vi vært på sommeravslutning i barnehagen til Leo, hvilket var veldig hyggelig. Vi måtte for øvrig dra litt tidligere enn først antatt da Leo og spesielt Noah begynte å bli slitne begge to, vi kom dessuten en del før tiden, så vi fikk en fin sommeravslutning alt i alt. Nå er det kun to dager igjen til Fredrik og Leo har fri – Fredrik fra jobben sin, og Leo fra barnehagen. Det er så gøy å tenke på!

For første gang på lenge trenger jeg litt hjelp av dere i dag. Jeg har så utrolig mye morsomt planlagt fremover på blogg-fronten, men i dag vil jeg stille dere noen spørsmål likevel. Hvorfor følger akkurat du bloggen min? Har dere forslag til spesifikke innlegg dere savner på bloggen? Hvilke innlegg liker dere best, og hvilke vil dere se flere av? Jeg vil kun at bloggen min skal bli bedre, og da trenger jeg jo deres hjelp ♥

Nå skal barna legge seg og sove, så dette ble bare en liten bloggoppdatering. Jeg skriver til dere litt senere i kveld, og håper dere har kost dere like mye i fint vær som det vi har i dag!

21 kommentarer
    1. Jeg leser bloggen din fordi jeg synes du har bygget opp en mammablogg uten å misbruke barnas privatliv. Jeg synes du gir et ærlig innblikk i ditt liv, og jeg synes det er ordentlig koselig å lese bloggen din. Jeg liker at du har klart å bygge opp en blogg uten clickbaits, provisjon og skandaler.
      Jeg liker hverdagsinnleggene dine veldig godt 🙂

    2. Jeg skulle ønske du fortsatte med de innleggene hvor du svarte på mail fra leserne og ga råd, det skulle du egentlig ha en gang i uken, men kanskje du har glemt det ut? 🙂 Det likte jeg ihvertfall veldig godt! Ellers så hadde det vært gøy om du lagde et innlegg hvor du la ut et bilde av deg selv for hvert år, altså et bilde fra du var 1 år gammel, 2 år, 3 år, 4 år osv, og kanskje skrev litt om hva du var opptatt av og holdt på med på alderen til hvert bilde. 🙂 Klem <3

    3. Jeg leser fordi du er ærlig, reflektert og skriver utrolig bra.
      Sendte deg for øvrig en Mail for en liten stund tilbake og fikk aldri noe svar🤔 Du får kanskje mye mail, så blir kanskje lett borte for deg. Ellers liker jeg når du skriver om litt kontroversielle tema. Som ikke alle andre “tør” å snakke om 😁

    4. Jeg leser bloggen din fordi at jeg liker måten du skriver på og at det ikke er noen mini innlegg. Synes egentlig at du har passe med innlegg av det meste, men skulle det vært noe spesielt ville det vært Lister med han du anbefaler, lister med anære ting ,osv. med ting til barn og baby som hva Leo har i sekken i barnehagen, Noah har i stellevesken osv. Håper du får en fin kveld videre!!!
      Klem fra meg!

    5. Jeg har nesten akkurat begynt å lese bloggen din fast, dette fordi jeg er ung og gravid selv. Før dette var jeg bare innom bloggen din av og til fordi jeg bor i larvik selv og synes det var interessant den tiden du var gravid. Jeg synes det hadde vært svært hjelpsomt med “tips”-innlegg. Slikt som “hva bør være i fødebaggen?”, “utstyrsliste for førstegangsbarn”, “ting som jeg ikke forventet da jeg fikk barn”, “topp 5/10 ting som var et must da barnet kom”

    6. Jeg begynte å lese bloggen din fordi vi hadde termin samme måned, da du var gravid med Leo og har fulgt med siden😊 Vil gjerne lese flere innlegg der du tar opp tema som omhandler småbarnslivet og foreldrerollen😊
      Hvor er kjolen din fra foresten?

    7. Leser bloggen din for du skriver så bra,du virker voksen og reflektert.Mange flotte bilder av barna. Og et fint ungt par.

    8. Leser Bloggen din for att du skriver så bra,er ærlig og tar mye fine bilder.
      Det hadde vært moro å se en Video av dere🌻
      Du virker som ei kjempfin Mamma og barna dine er heldige

    9. Jeg leser bloggen din fast fordi jeg liker den godt. Du skriver ærlig og åpent. Dessuten synes jeg du virker som en veldig fin person og en flink mamma 🙂
      Liker egentlig bloggen din akkurat som den er, men hvis jeg skulle si noe så måtte det blitt “ukens”! Ukens sang, ukens opptur osvosv.
      Jeg synes det er interessant å lese hvordan akkurat DIN uke har vært, dine oppturer, evt nedturer, ukens serie, ja generelt det du hadde tatt med i listen 🙂

    10. Jeg har fulgt bloggen din siden Leo var baby og leser den fordi du er så oppegående og reflektert og skriver utrolig bra. Du tar opp viktige og tidvis kontroversielle tema på en gjennomtenkt måte, uten å henge ut eller dømme noen. Jeg liker godt hverdagsinnleggene dine, om hvordan kabalen med to små er, de ærlige skildringene av at det både er fantastisk flott, men samtidig kan være slitsomt å være mamma. Jeg er 10 år eldre enn deg og høygravid med mitt første barn nå. Jeg setter stor pris på at du tør si høyt at ikke alt er instagramperfekt og rosenrødt med små barn, det bidrar til at sånne som meg kan senke skuldrene midt i alt presset som finnes mot nybakte mødre der ute.

    11. Liker de alvorlige innleggene dine veldig godt! De hvor du skriver om ting som mange andre ikke tør å snakke om eller som er “tabu” å snakke om. Viktige ting som trengs å bli satt lys på! Ellers er du en oppegående og flink mamma, og du burde bare gi litt f i alle de som mener noe annet. Stol på magefølelsen din og fortsett som du gjør 💜

    12. Jeg leser bloggen din fordi jeg liker å følge med på hverdagen din som ung mamma. Syns også du er veldig reflektert og har fine meninger. Fine bilder fra hverdagen deres er de innleggene jeg liker best, men også innlegg der du svarer på spørsmål eller vi får bli litt bedre kjent med deg og familien din.
      Syns du gjør en fantastisk jobb, stå på!

    13. Frida: Du anonyme som svarte på denne, Frida sin, kommentaren med følgende “Jessica er da ikke i nærheten av syltynn.”

      Jeg klarte å slette kommentaren din med et uhell da jeg skulle svare på den (Knappene er rett ved siden av hverandre) Det var som dere skjønner overhode ikke meningen.

      Jeg er ikke syltynn, men jeg har alltid vært ganske “liten”. Fint om vi kan la være å kommentere kroppen min, selv om jeg ikke tror dere har noen vonde intensjoner med det. Tvert i mot, tror jeg 🙂

    14. Kjære fine du.
      Jeg begynte å lese bloggen din da du gikk gravid med Leo, og har ikke angret ett sekund. Ærligheten din, at du tør gå uredd inn i debatter, samtidig som du har funnet en god balanse mellom hverdagsinnlegg, alvorlig tematikk, humor og samfunnsengasjement, er for meg grunner gode nok i hopetall for å følge deg og dere videre.
      Om jeg skulle ønske meg noe, så er et kanskje flere matoppskrifter. Hva med å vise oss en ukesmeny hos dere? Hvordan foregår middagene deres? Har Leo noen matfavoritter? Rutiner for morgen og kveld er jo også spennende.
      Stå på videre.

    15. Enig, Jessica. Det var ikke min intensjon å kommentere kropp men følte for å komme med et motsvar. Da vet jeg i alle fall hvorfor kommentaren ikke er her lenger. Takk for oppklaringen. Og forresten. Du er flott!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg