BEHIND THE SCENES

God dag, alle sammen!

I dag lot Fredrik meg sove litt lenger, så klokken halv elleve våknet jeg av at Fredrik forsiktig sa navnet mitt og spurte om jeg ville stå opp. Jeg får ofte litt dårlig samvittighet om jeg sover lenger jeg vanligvis gjør, men så vet jeg også hvor mye barna har kost seg i Fredrik og familien min sitt selskap, så da går det sakte men sikkert over! Jeg er jo alltid tilstede for barna mine så jeg vet jo at jeg ikke har noen grunn til å ha dårlig samvittighet for å ta igjen litt etterlengtet søvn.

Mamma og jeg dro på fotografering med Noah i dag, hvilket var kjempekoselig og litt stas for meg, i og med at samme flinke fotografen tok bildene av Leo da han var på samme alder. De kan dere se bildene hun tok av Leo da han var nærmere 7/8 måneder ved å klikke HER. Heldigvis fikk mamma tatt noen behind the scenes bilder fra den fine fotograferingen til Noah i dag som jeg tenkte jeg kunne dele med dere. Noah var ganske trøtt da han dessverre hoppet over den første luren sin i dag, men han var så tålmodig og god og klaget ikke i det hele tatt. Lille skatten min♥





Jeg gleder meg kjempemasse til å vise dere de ferdige bildene av han når jeg får dem tilsendt!

Klem

11 kommentarer

Siste innlegg