NY KJÆRESTE ETTER BARN



God kveld dere! Nå har Fredrik og jeg litt tid sammen. Barna sover og vi koser oss. Men i det barna sovner, så savner jeg dem selv om jeg vet at de ligger i naborommet. Jeg kan neste ikke vente til en ny dag sammen med dem i morgen. Det er så stille om kvelden når det bare er Fredrik og meg som er våkne. 

Vi har som dere sikkert har merket gjennom bloggen mange flere kvelder med hverandre hvor vi setter av tid til hverandre. Til tross for at ikke alle planene våre blir gjennomført fordi Fredrik sovner på sofaen, eller fordi et av barna våkner i løpet av kvelden – så er det viktigste å gjøre en ordentlig innsats. Alt kan ikke gå helt etter planen når man har barn, og sånn er det bare. Det må man jo bare ta høyde for.

Jeg husker noen fortalte meg ansikt til ansikt da jeg gikk gravid med Noah at jeg ikke måtte bli en av de unge mødrene som fikk barn med noen, for å så få ny kjæreste kort tid etter, og å introdusere nye menn og gutter for barna hele tiden. Det kunne virkelig ikke falt meg inn. For det første er jeg lykkelig med Fredrik og vil ikke ha noen annen kjæreste. Vi har vært sammen i 4 år til høsten og håper vi kan telle et nytt år som kjærester mange år frem i tid.

For det andre ønsker jeg at barna mine skal få den beste oppveksten de kan få, noe jeg vet at jeg kan gi dem. Om det mot all formodning skulle skje noe som gjør at vi ikke skulle være sammen lenger når barna enda er små, så vet jeg at sannsynligheten ikke akkurat er megahøy for at et nytt forhold ville ha vært varig. Jeg vet også at det kunne påvirket Leo og Noah. Jeg mener selvfølgelig ikke at det alltid er galt å finne seg ny kjæreste etter et brudd med barn innblandet, men jeg vil ikke utsette barna for mange forskjellige gutter når de vokser opp. Jeg vil at de alltid skal føle trygghet og stabilitet. Det vet jeg at de føler nå, og det betyr veldig mye for oss som foreldre. Når vi i tillegg er lykkelige sammen som både par og foreldre-team, så er jo det helt perfekt.

 Fra dagen man får barn skal man alltid sette barnets beste først. Det kommer jeg til å gjøre nå, i morgen, om et år, og for alltid. ♥

7 kommentarer
    1. Hei: Hei! Det har jeg gjort av og på under enkelte kommentarfelt siden februar, ikke noe jeg har begynt med nylig. Nå skrudde jeg på godkjennings-funksjonen i forbindelse med blogginnlegget mitt som tok helt av:-)

      Som dere ser i de siste kommentarfeltene så blir all kritikk (selv kommentarene som er skrevet på en ganske ufin måte) godkjent, så dere kan uansett stole på at kommentarene deres blir publisert. 🙂 kommentarfeltet er snart åpent igjen.

    2. Hei! For det første vil jeg si at du skriver veldig bra og at jeg setter veldig stor pris på bloggen din. Jeg leste denne artikkelen (http://www.tv2.no/nyheter/9202942/) og hadde håpet at du kunne vært med å få denne debatten på dagsorden, og kanskje skrive et innlegg om hva du selv mener? Hvis det er noe som engasjerer deg selvsagt:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg