SER JEG GRAVID UT?

Hei alle sammen! Noe av det verste med å blogge, er at man alltid vil få noens meninger som ikke er skrevet på en spesielt hyggelig måte, slengt i ansiktet selv om man ikke ber om det. Jeg har begynt å kjenne igjen dette godt nå etter et par år som blogger, men noe av det jeg har opplevd mest er kanskje å få bemerkelser på at jeg ser gravid ut på enkelte bilder, eller spørsmål om jeg er det fordi bildet det gjelder kanskje er tatt i en uheldig vinkel eller at jeg er veldig oppblåst. Jeg tror jeg er litt yrkesskadet, fordi det første jeg tenkte da jeg så bildet under av meg, var at jeg kom til å få denne kommentaren etter jeg hadde publisert dette blogginnlegget. Haha!

Sånn er det kanskje gjerne når man er mammablogger og har flere barn også da, da er det nesten ingen overraskelse om man blir gravid på nytt for leserne. Eller tar jeg feil? Selvsagt er det sånn at alle bilder ikke blir like bra og heldige, det kan ha mange årsaker. Og sånn er det selvfølgelig også for meg! Men jeg velger på tross av dette fortsatt å poste de bildene, fordi jeg er trygg på meg selv.



Vi har hatt noen fine sommerdager de siste dagene her i Larvik og nyter all tiden vi har sammen, og sammen med de nydelige barna våre. I dag startet dagen klokken halv seks på morgenen, og med kun tre timer på øyet kan man si at jeg var ganske trøtt. Men barna får meg likevel i verdens beste humør, og vi har hatt en kjempefin dag hittil sammen. De første timene lot jeg være å vekke Fredrik også, slik at han fikk litt søvn – noe jeg vet han trengte!

Fordelen med å stå opp så tidlig er at man får veldig mye ut av dagen, noe jeg har lagt godt merke til. Derfor gleder jeg meg veldig til resten av denne torsdagen, rett før helg! Vi snakkes senere i dag!

7 kommentarer
    1. Rart om noen har kommentert det, bladde nedover her og jeg ser ingen bilder av magen din i det hele tatt? Enten er et av barna dine forran deg, ellers så er bildene kuttet av ovenfor magen. Merkelig spm haha

    2. Sara: Spørsmålet er jo ikke oppriktig ment til at dere skal svare på da. Men et spørsmål jeg tar for meg i dette blogginnlegget, derav overskriften.

      Mulig det ikke har skjedd nå i det siste, men jeg kan fortsatt garantere deg at det er bemerkelsen jeg har fått mest etter jeg ble mammablogger:-)

    3. Hva i alle dager? Du ser da slettes ikke gravid ut, Jessica! Kanskje tror de at du er gravid fordi du har slik en flott glød over deg? Sies jo at man får glød når man er gravid. Kan ikke se noen annen grunn til at de skulle tro det, i alle fall.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg