DETTE KAN IKKE SKJE NÅ..

Hei dere! Håper været hos dere er minst like bra som det er og har vært her i dag! Det har riktig nok blitt lite tid til å kose oss i finværet, da vi har hatt nok å holde styr på med innendørs i dag. Fredrik skal for øvrig ta med seg lille Noah ut en tur nå, så blir jeg alene i leiligheten en liten stund.

Jeg bryr meg ikke om jeg får høre om at jeg klager nå, for jeg vet at det er umulig å tilfredsstille alle som leser bloggen min hver dag. Selv om jeg som oftest gjør så godt jeg bare kan, fordi jeg setter så stor pris på dere som leser bloggen min. Jeg har begynt å føle meg så ufattelig dårlig nå, og det kunne ikke skjedd på et verre tidspunkt. For Fredrik sin ferie er over på mandag, og da har jeg barna alene hver dag når Fredrik er på jobb frem til 1 august.

Dere vet jo også at jeg skal klare alt og tilfredsstille alle rundt meg hele tiden. Barna skal ikke merke at jeg er syk, jeg skal aldri være til bry for noen, og jeg setter dessverre skyhøye krav til meg selv. Noe jeg er nødt til å kutte ut med, for det er ikke menneskelig å holde på sånn. Jeg har de siste månedene slitt med søvnproblemer i tillegg.

Men vet dere hva, jeg må bare prøve så godt jeg kan å fokusere på det positive. Jeg skulle ønske dere alltid fikk en like god følelse av å klikke dere inn på bloggen min, men akkurat som dere sikkert også har det, så er ikke alle dager like gode. Men er det en ting jeg har klart å bevise både ovenfor meg selv og andre de siste årene i livet mitt, så er det at uansett hva som skjer eller hvor tunge noen uker eller dager kan kjennes ut, så kommer alt til å gå bra. Og går det ikke bra, så går det over!

Nå skal jeg ta det litt med ro før Fredrik og Noah kommer tilbake igjen. Vi badet Noah i stad, og han storkoste seg virkelig – derfor måtte jeg bare legge ved noen bilder i dette innlegget av den fine stunden vår sammen. Jeg håper dere har en kjempefin lørdag, så snakkes vi litt senere ♥

18 kommentarer
    1. Kanskje du skal ta noen blodprøver og sjekke om du mangler noe? Synes du er ofte syk! Kroppen din trenger hvile og det får barna bare skjønne på en måte. De må jo lære seg at du også er syk! Masse god bedring!! 🙂

    2. Barna har ikke vondt av at duber syk noen dager. Leo kan du forklare på hans nivå at du ikke er i form, har vondt osv. Og at dere tar rolige dager inne, eller lufteturer i hagen. Det er lov å ligge på sofaen og slappe av mens barna leker seg på gulvet, eller dubber iløpet av dagen. Vask sv tåler å vente. Dette må du lære deg, for tro meg det blir bare mer travelt desto større barna blir og man må lære seg å prioritere. En uthvilt mamma er gull verdt, om det er ryddig ikke like viktig. Som alenemamma til ei på ni og en gutt på 8mnd, og en lang sykdomsperioden hvor jeg var den som var dårligst så gjør man det man MÅ gjøre, og ikke noe mer. Man skal jo bli frisk også 😉

    3. Så leit å høre at du ikke er i form Jessica. Det bor en liten perfeksjonist i deg og hun får vike plassen for en stund mens du senker skulderne dine og tar livet litt med ro slik at du blir bra igjen. Ja jeg skjønner det at med to små er det ikke så mye ro, men alt annet du liker å ha på stell går ingen vei. Jeg håper oppriktig at du blir fort bra og at alle du er glad i stiller opp for deg fremover.

    4. Eg får faktisk en litt god følelse av å lese et slikt innlegg! Høres kanskje litt frekt ut, men man går rundt å tur at alle andre har det bedre og enklere enn en selv. Deilig å lese av og til at det ikkje stemmer <3

    5. KLISS lik Leo på siste bilde! Såg snappen fin før jeg las innlegget, og var helt sikker på at det var et gammelt bilde av Leo, som du hadde skrevet feil navn under 😂

    6. Trodde det var Leo! Men skjønte raskt at han kan ikke være så liten da, tross alt er han 2 år :p
      Flotte guttene dere har 😉
      Ønsker dere en fin god sommer og kos max 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg