EN DAG UTENOM DET VANLIGE

I dag har vi gjort noe vi faktisk aldri har gjort før! Vi hadde en liten piknik i parken! Siden vi bor så sentralt, bor vi også bokstavelig talt kun et steinkast fra en koselig park. Så jeg tok med barna ut på butikken for å kjøpe inn smoothier til dem og mat til oss alle tre. Pluss litt kos, selvfølgelig! De som kjenner meg vet at jeg er veldig streng på hva jeg gir av sukker til Leo men nå på sommeren når vi har ferie synes jeg vi skal unne oss litt ekstra. Det gjelder også Leo. Men jeg har som regel at han må ha spist noe mat før det blir en is, bolle eller kjeks. Det synes jeg er en veldig fin regel å ha, for da spiser han seg ikke mett på søtsaker.








Leo var veldig opptatt av fontenen (som dere ser på genseren hans, haha!) og vi hadde noen herlige timer i parken. Det er så godt de dagene vi kan være ute i flere timer i strekk! Nå som jeg sitter og skriver på tastaturet merker jeg at om jeg sitter for lenge, så kommer jeg nok til å sovne – så jeg får runde av her. Jeg har prøvd å ta til meg ønsket deres om flere hverdagsinnlegg! Bestevenninna mi kommer sent i kveld og jeg gleder meg så til å se henne igjen, så her får jeg bare kjøre på med kaffe. Haha! Jeg har hatt en hektisk, men herlig dag – og jeg håper dere har hatt en like fin dag som meg. Ha en fin start på helgen i morgen, så snakkes vi snart♥

8 kommentarer

Siste innlegg