MYE Å TENKE PÅ

Hei alle sammen! Jeg har så mye å tenke på om dagen, og jeg blir helt stresset av alt jeg må få gjort i tiden som kommer. Ikke at det egentlig skal så veldig mye til før jeg blir stresset da. Nå er det kun 10 dager til Leo skal tilbake i barnehagen igjen etter en ferie på litt over 6 uker med oss, foreldrene mine kommer på besøk helgen neste uke og vi skal finne på en del, og leiligheten vår trenger sårt en skikkelig opprydning som trolig kommer til å ta noen dager med to små som roter samtidig som jeg rydder. Haha! Om noen uker skal Fredrik også opp til fagprøven, da har han en uke på å forberede seg, og i mellomtiden drar Leo trolig på hyttetur med min mamma og pappa, samtidig som jeg skal en liten tur på øya-festivalen, og i tillegg har vi ferien vår til Spania hvor vi drar om ca 40 dager. Puh!

Okei – det hørtes kanskje ut som en god del mer inne i hodet mitt. Men likevel! Knyttet opp mot alt som skal skje så er det en god del forberedelser, jeg skal love dere at man blir en mester på å planlegge etter at man får barn. Haha! Men det skal bli gøy – vi må jo bare nyte sommeren nå som den endelig er her.

Dagen i dag har i hvert fall vært strålende! Vi har hatt det kjempefint i familieparken i Stavern i dag. Leo koste seg så mye, og sovnet til og med på vei hjem. Noah sovnet allerede da vi kom dit. Han er jo fortsatt en baby og har jo ikke like stor glede av det som Leo, men han så ut til å slappe av og kose seg i vognen mens vi var der! Nå er guttene lagt for en god stund siden,  og Fredrik kom hjem fra jobb for en stund siden også. Nå er det ikke mer overtidsjobbing denne uken og det skal virkelig bli godt å få han hjem litt tidligere de siste to dagene før helg! Ønsker dere en kjempefin kveld videre!



Verdens herligste Noah ♥

11 kommentarer

Siste innlegg