EN DÅRLIG NYHET..

God fredagskveld, dere! Endelig var det helg, vi har gledet oss stort til denne. Men den fikk ikke helt starten vi håpet på! Jeg skulle egentlig oppdatere dere en gang til i går kveld, men det hadde jeg ikke mulighet til. Jeg har noen dårlige nyheter å komme med, for kvelden ble nemlig stort sett brukt til å sitte med en veldig syk Noah på fanget her hjemme, og innom legevakten to ganger i løpet av noen timer. Noah sin feber fortsatte å stige og han ble skikkelig dårlig. Vi ble sendt hjem igjen ca klokken tolv i natt etter andre turen dit, da hadde han 40 i feber som ikke ville ned og hele pakka. Jeg var så bekymret at jeg sov knapt noe i hele natt. Jeg har ikke lyst til å utlevere noe mer om hvordan syk han er, men i dag har vi fått kontroll på feberen i hvert fall. Og det er vi ekstremt glade for!

En liten god nyhet oppe i det hele er at jeg har mottatt bildene av Noah fra vi var på fotografering med ham i Gjøvik i juni, og jeg tenkte at jeg måtte dele noen av bildene med dere lesere! Jeg synes disse bildene ble veldig fine av ham, og det er koselig å ha noen «ordentlige» bilder av han som ikke er tatt til bloggen.


Det blir derfor en veldig rolig helg på oss her hjemme, men det skal bli godt. Det viktigste er at guttene har det bra. Barna kommer alltid først, og sånn skal det alltid være. Ha en kjempefin helg, alle sammen!

14 kommentarer
    1. Fine bilder!
      Jeg må bare si en ting… synes det er litt domt at du bruker så lang tid på å svare på en mail. Bryr du deg ikke mer? Litt kjipt å bruke tid på å sende deg en mail du aldri svarer på..

    2. Anonym: Takk for det!

      Jo, Line, jeg bryr meg en hel masse. Men som det også står i blogginnlegget, så er sønnen min fryktelig dårlig nå. Jeg har over 100 uleste meldinger på Facebook-siden min, over 200 uleste på min private Facebook, og sikkert 50+ i mailboksen min. I tillegg kommer Instagram ++ Jeg beklager virkelig at jeg ikke har fått svart deg, men det er ikke så sort hvitt som at jeg ikke bryr meg. Det kan jeg love deg!

    3. Lillebroren min døde nesten av feber da han var baby, han bodde på sykehuset i 1 mnd. Måtte drikke melk gjennom nesa

    4. Mange barn har god nytte av Ibux om ikke feberen synker av Paracet 🙂 hvis han kaster opp får du de også som stikkpiller, men de er på resept 🙂 god bedring til gutten din <3

    5. Fine bilder av en fin gutt! 😊 Guttene våre er så og si like gamle, min er født 19.oktober. Ekstra artig å følge bloggen da 😉 Hvor stor er han nå? Har ikke vær på kontroll siden 6mnd kontrollen vi, så blir spennende å se når vi ikke har veid og målt på 4mnd når vi skal neste gang. Men han vokser og er fornøyd så større er han nok blitt. Var mye mindre enn Noah når han var født, kom en måned før tia, men faktisk kommet seg godt opp på normalen sist gang.

    6. Å herre gud som han ligner på Fredrik! Lett å se hvem som er faren hvertfall! Både han og Leo er helt nydelige og ekstremt heldige som har så gode foreldre som de har❤

    7. Ser at det er flere som synes han ligner på Fredrik, men synes han lignet veldig på deg jeg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg