HVORDAN GÅR DET EGENTLIG MED MEG?

Hei dere! Da ble det plutselig bloggfri på meg i går. Det har vært en del av de dagene i det siste, det har nok noe med at det har vært sommer og gjøre. Det føles ut som dagene og timene går enda raskere når vi er ute med barna store deler av dagene, og når vi kommer hjem om kvelden er det legging av barna, rydding, husarbeid, løpe i dusjen og satse på at Noah ikke våkner så jeg må løpe ut med såperester over hele kroppen – OG prøve å få presset inn litt kjærestetid med Fredrik. Akkurat det med kjærestetid har ikke gått sånn veldig bra de siste dagene, men forholdet vårt er veldig bra nå om dagen – så det går veldig fint uansett!

Noen lurer på hvordan det går med meg om dagen, og det tenkte jeg å svare på nå. Jeg har det veldig fint. Jeg forsøker alltid å ha fokus på det positive, og det er ikke så vanskelig når jeg har så mye fint i livet mitt. Mine favorittøyeblikk om dagen er når Fredrik og jeg tilbringer tid med barna, og en av dem sier eller gjør noe som er så herlig – og vi bare ser automatisk rett på hverandre og smiler.

Det er helt rart å tenke på at sommeren nesten er forbi, men høsten er en nydelig årstid som vi er veldig glade i her i hus. Vi er tross alt ute i august allerede! Jeg håper dere alle har hatt en kjempefin sommer, den er kanskje ikke helt over enda, men jeg tror det skal bli helt greit å komme tilbake til hverdagen når det skjer for vår del. Jeg gleder meg litt til det nå, for å være helt ærlig. Jeg må uansett få takke for alle koselige meldinger dere sender meg, jeg må presisere at jeg har det veldig fint nå selv om jeg har vært litt fraværende fra bloggen den siste måneden. Barna er blidere enn aldri før, og Fredrik er litt stresset over fagprøven, men er alt i alt superfornøyd han også. Heldigvis! Haha! Jeg gleder meg til å komme tilbake til gode vaner med bloggen – uten uforutsette pauser her og der! Det er det stopp på nå altså, og det blir morsomt å dele nok en høst med dere her på bloggen ♥

7 kommentarer
    1. Et tips: ikke vær så streng med deg selv. Vi blir jo ikke sur selvom vi sjekker bloggen og du ikke er kommet med noe nytt. Jeg er iallefall så glad i deg på den måten at jeg ikke trenger noen unskyldning eller løfte om å gjøre det ‘bedre’. Blir nesten, altså NESTEN en fornærmelse. (du kan jo ikke vite alt). Poenget er blogging i mine øyne er ikke en spøk. Det er krevende. Ta fri om du kan i blandt. Si ifra på forhånd der du kan. Der du ikke kan. Skit i det, gled deg over fridagen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg