NÅ ER JEG SÅ LEI!

God kveld alle sammen! Da ble det jammen meg bloggoppdatering i dag også gitt. I dag har jeg brukt mesteparten av tiden på å pakke ferdig, rydde, vaske litt her hjemme. Det er jo så mye som skal gjøres! Jeg fikk meg en god latter da jeg tenkte tilbake på forskjellene mellom hvor mye jeg måtte pakke da det kun var meg som skulle reise bort, og nå som jeg har to små som trenger ting med på tur også. Flyet vårt går faktisk i morgen klokken syv på kvelden, og når vi er på ferie tenker jeg å oppdatere dere så mye som mulig 🙂 Tenkte det kunne være gøy å dele masse fra den første ferieturen vår med dere.

Hovedsakelig blir det oppdatert så mye som mulig her på bloggen selvfølgelig, men også på Instagram og Snapchat (@mammasom16) Nå har jeg endelig fått ny mobil også, etter at Noah tygde i stykker min forrige – det forklarer sikkert en del for dere som allerede følger meg begge stedene, men som har sett minimalt til oppdateringer i det siste. Beklager det!

Nå er jeg så lei av dårlig vær, både været nå i det siste og det skikkelig fine “sommerværet” som jeg for øvrig har sett lite til. Haha! Takk Gud for at jeg klarte å feilbooke denne turen. Var jo egentlig ikke planen i det hele tatt, men når jeg først hadde klart å bestille ved en feil så tenkte jeg bare hvorfor ikke. Jeg er veldig glad for det nå, og håper på en uke med barna med masse fint sommervær og mange fine minner ♥

Jeg husker så utrolig godt når det var 50 dager igjen til avreise, og nå er det allerede i morgen. Det er helt sprøtt! Jeg gruer meg helt forferdelig til å dra fra Fredrik nå. Føltes nesten litt flaut å innrømme det, men jeg gruer meg voldsomt til å ikke se han på en uke. Uff! Han gruer seg han også. Det blir nok veldig tomt her hjemme for han, sammenlignet med hvordan det er her til vanlig når det er liv fra morgen til kveld. Heldigvis kan vi snakke på video hver dag om vi vil, og det er absolutt en god trøst!

Nå skal jeg gjøre litt av de aller siste forberedelsene før vi drar, og siden vi har en lang dag foran oss i morgen skal jeg prøve å ikke legge meg så veldig sent i dag. Vi snakkes!

13 kommentarer
    1. Hei, lurer på hvordan du fikk til og booke turen med et uhell? 😀 Så jeg vet hva jeg skal holde meg unna når jeg er inne og sikler etter varmere strøk

    2. Anonym: Haha, skulle egentlig se på tur til sommeren igjen – men så endte jeg opp med å klare å bestille. Fylte inn personnr og hele pakka siden jeg skulle se sluttpris. Klikket til slutt på “Gå videre” eller noe, og klappet igjen pcen. Fikk så melding litt senere på telefonen min fra reiseselskapet, en bestillingsbekreftelse. Haha, fikk litt sjokk der jeg satt! Men kunne valgt å ikke betale depositum da det ankom postkassen vår, men når jeg først hadde feilbestilt tenkte jeg bare hvorfor ikke.

    3. Masse god tur, fine gode dere 😍 Gleder meg så til å lese Og se bilder fra varmere strøk !
      Det kommer til å gå bra, selv om det er mye å drasse på;) klem fra meg og T <3

    4. Er i alcudia nå og det har tordna og regna i så og si hele dag… har vært grei temperestur da! Tror det skulle bli litt finere i morgen ☺️ Hvor hen i alcudia skal dere? ☀️

    5. Tøft gjort av deg å reise uten Fredrik <3 Og "stakkars" han, håper han ikke går på veggen av all den tiden som blir til overs :'D Men det er vel kanskje bare vi mødre som er litt rare der? Når unga er lagt blir jeg så rastløs! Vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Samtidig er det veldig godt! Jeg er ganske sikker på at dere alle vil få det bra 🙂
      God tur! Gleder meg til oppdateringer fra sydenland!

    6. Jeg som skrev at jeg var i alcudia igjen!
      Er på nabohotellet til alcudia pins:) ville bare gi deg noen tips: rundt alcudia pins er det ca 4-5 restauranter, er ikke mange, men vil anbefale pins & mates! Utrolig god mat!
      Men når det kommer til “større” plssser å spise, så må man gå ca 3 km. (Kan ta taxi) der er det mye mer å velge mellom.
      Det er også veldig mange “lekeplasser” rundt om, trampoliner og forskjellige spill.
      Stranden er mye bredere jo lenger til venstre av hotellet du kommer (jeg syns det er veldig pent)
      I alcudia old town er det kjempekoselig også:) der er det flere koselige resturanter og små butikker.
      Jeg hadde sett for meg at det skulle være mer å se i nærheten, at man kunne gå til forskjellige steder, men er ganske langt til en hver ting.
      Men det hotellet jeg er på nå er utrolig barnevennlig og kan se for meg at pins er det også (er sykt mange tyskere her også😅)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg