NAKEN MAMMA

Hei alle sammen!

Vi kom frem til nydelige Alcudia i natt klokken 01:00, men var dessverre ikke på rommet før klokken var nærmere 02:00 i natt. Barna nektet å sove, så det gikk ytterligere enda en time til før de sov, og jeg sovnet med sminken på i sengen sammen med guttene. Det var meldt overskyet i dag, men jeg synes det har vært mye sol og veldig varmt likevel. Det har vært litt av og på, plutselig masse sol, og så overskyet i 5 minutter, om og om igjen. Jeg klager ikke, for det har utvilsomt vært varmt nok i massevis for barna, og den første dagen vår her nede har vært så fin!

Jeg fikk faktisk ligget på solsengen i stad en times tid mens Noah sov, og Leo badet med bestemoren sin. Det var ufattelig deilig å kunne slappe helt av for en gangs skyld! Vi storkoser oss virkelig her nede, vi har vært særdeles heldig med hotellet og rommet vi har fått, og stranden her er rett og slett helt nydelig. Dit skal vi i morgen for å tilbringe dagen, så da kommer det nok en del bilder også senere på dagen!

Jeg husker ikke sist jeg gikk i bikini, så jeg føler meg skikkelig naken her jeg går rundt i bikini og med minimalt med klær. Tror det er 4 år siden jeg gikk i bikini i offentligheten i Norge, så det er ikke så rart egentlig. Det var også litt av en overgang å gå fra 13 grader i Oslo til opp mot 30 grader her. Plutselig var det bikini sesong, og jeg klarer ikke å gå med noe særlig klær i denne varmen. Spesielt ikke løpende etter mine to små!

Nå skal vi ut litt for å leke på lekeplassen med barna, noe Leo har snakket om i hele dag. Litt senere i dag skal vi også ut for å spise middag, noe jeg har gledet meg til i hele dag. Haha! Vi snakkes senere, dere. Ha en fin lørdag!

10 kommentarer

Siste innlegg