UKENS SPØRSMÅL: SLUTTE Å BLOGGE? ALENE MED BARNA? ++

/Inneholder en link til reklame

Er du i syden alene med barna dine? Hvorfor er ikke Fredrik med?

– Jeg føler jeg har svart på dette flere ganger allerede, men siden det er flere som har spurt svarer jeg en gang til likevel. Jeg er ikke i Spania alene med barna. Jeg hadde selvfølgelig klart å dra alene også, men når det var første utenlandsturen til barna og min første på 6 snart 7 år synes jeg det var betryggende å ha med noen. Fredrik hadde ikke flere ferieuker igjen, så derfor er min mamma med oss her i Mallorca. Det er veldig hyggelig!

Er håret ditt falskt?

– Håret mitt er ikke falskt. Jeg bruker ikke extensions og har ikke gjort det siden 2014. Vet ikke hva som skjedde med håret mitt, det begynte bare plutselig å vokse veldig. Jeg har ikke gjort noe for å få lengden jeg har nå, annet enn å vaske det normalt og kutte ut å rette det, føne det osv.

Hvor er kjolen på dette bildet fra?

– Den finner du HER. //reklamelink

Hvordan merket du/fant du ut at du hadde delte magemuskler?

– Jeg oppdaget det da jeg trener relativt mye og merket at det var noe som ikke stemte helt. Husker spesielt godt at jeg fikk vondt rundt det området hvor magemusklene var delte om jeg gjorde enkelte treningsøvelser og så videre. Fikk det deretter bekreftet hos legen min. Om du lurer på om du har delte magemuskler vil jeg anbefale deg å besøke legen din, og om du er i tvil ville jeg også besøkt legen. Min opplevelse er jo ikke noe sikkert tegn! Om man har dette skal man forresten ikke gjøre “vanlige” treningsøvelser som går direkte på de rette magemusklene, da dette oftest forverrer problemet.

Når tenker du å slutte å blogge?

– Det har jeg ikke planlagt. Det skjer når det skjer. Jeg kommer ikke til å gi meg med det første! Det er helt garantert at bloggen ikke kommer til å vare for alltid (dessuten er det en jobb som krever mye på mange andre plan enn enn “normal” jobb, uten sammenligning for øvrig) så for å konkludere må jeg nok si at jeg kommer til å holde på en stund til, men at jeg ikke kommer til å holde på i en evighet om det ikke gir meg noe lenger.

Hvorfor forteller du ikke hvilket hotell dere bor på i Mallorca?

– Jeg skrev det på Facebook for en liten stund siden som svar på en kommentar, men etter det fikk jeg tips fra flere av dere lesere at jeg burde holde det for meg selv for å skjerme barna. Synes det hørtes fornuftig ut, så derfor har jeg ikke svart på det nærmere enn at vi bor i Alcudia.

Og så vil jeg bare svare litt på en misforståelse som har oppstått her på bloggen med jevne mellomrom, spesielt siden jeg startet med faste “Ukens spørsmål” – blogginnlegg. Noen lesere leter etter spørsmål under blogginnleggene mine for å se om det er samme spørsmålene som kommer på Ukens spørsmål spalten min, og så mener noen at jeg dikter opp spørsmål selv når de ikke finner spørsmålene jeg svarer på i disse blogginnleggene, under nylige blogginnlegg som kommmentarer.

Jeg får ikke kun spørsmål her på bloggen. Faktisk er det her inne jeg får færrest. Jeg får spørsmål på Facebook-siden til bloggen, på Instagram meldinger, på mail, masse på Snapchat (@Mammasom16) og til og med også på min private Facebook. Når flere spør om de samme tingene tar jeg derfor med spørsmålene på denne spalten, selv om spørsmålene ikke nødvendigvis er stilt her inne på bloggen, slik at leserne mine kan få svar på det de lurer på. Jeg er riktig nok ganske flink til å svare på Snapchat, men så er det også der inne jeg får flest spørsmål – så å svare alle er ikke så enkelt.

Ville bare oppklare det for dere! Nå sover guttene og jeg skal straks i seng selv, etter nok en kjempefin dag i ferien vår ♥ Håper dere har fått en fin start på uken!

Klem

8 kommentarer
    1. Håper dere nyter ferien, ser fantastisk ut 🙂 Lurer på dine tanker i forhold til bilder av barna med lite tøy/kun bleie? Husker du skrev et innlegg om det tidligere hvor det virket som du ikke ville dele bilder av barna lettkledd eller i bleien. Er det noe du har endret holdning til og i så fall hvorfor?

    2. Lurte på noe rundt diastasen din. Jeg har også en liten en etter svangerskap. Jeg merker lite til det bortsett fra at jeg er mye sliten i ryggen, men i tillegg så eser magen min ut ila dagen. Flat om morgenen, men om kvelden ser jeg gravid ut, veldig og! Har du dette problemet? Føler meg så alene om det nemlig..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg