JEG HAR IKKE BLITT SÅ OVERRASKET PÅ LENGE

// Inneholder èn reklamelenke

Hei alle sammen! Gjett om denne uken har gått fort. Fredrik hadde fri i dag, så han har vært hjemme med meg og Noah. Uvant å ikke være alene med Noah på dagtid, men det var utrolig herlig å ha han hjemme. Etter at Fredrik hadde tatt med seg begge barna og levert Leo i barnehagen, sa han at jeg bare kunne gå og legge meg igjen.

Det gjorde jeg da selvfølgelig som den forjævlig trøtte småbarnsmammaen jeg er, og våknet igjen klokken halv ett i formiddag. Halv ETT altså på en torsdag. Jeg har tidenes største sovehjerte og kan faktisk sove helt til ettermiddagen om jeg får muligheten, men på en helt vanlig torsdag er ikke det akkurat hverdagskost for meg. Følte meg som tidenes slappeste og lateste mamma da jeg kom gående ut av soverommet vårt og inn til stuen hvor Noah var mildt sagt glad for å se meg. Det ble litt sent i går etter at Fredrik og jeg var ute sammen uten barna, så det var så deilig å få sove ekstra! Hadde holdt lenge med å sove til klokken 10:00, men jeg klager absolutt ikke♥

Elsker denne toppen! Var så heldig og fikk låne den av søsteren min 🙂 Fant en lignende på nett og den finner dere HER!

I dag fikk jeg meg tidenes overraskelse, og den smeltet meg helt. Noah har lenge smått kommet med noen få småord, mest når han har vært lei seg. “Mamm” Har han sagt da, og han har også sagt “hei” et par ganger – da har han for øvrig ikke vært lei seg! Haha. Han vinker og klapper, og er så glad om dagen at han må være helt støl i ansiktet av all smilingen hver kveld. Det ville i hvert fall jeg blitt! Han er virkelig tidenes mest sjarmerende lille babygutt.

Han står oppreist inntil stuebordet vårt mens jeg sitter på gulvet ved siden av. Jeg står bak han slik at han ikke ser meg, og skal skremme han litt, noe han bare elsker. Siden han ikke ser meg blir han litt forvirret, og før jeg rekker å skremme han – ser han febrilsk rundt seg og leter etter meg med blikket sitt. Deretter sier han: Mamma?

Det er aller første gangen han har sagt mamma til meg, så jeg bare løftet han opp, klemte rundt han og tenkte at jeg aldri ville slippe. Det er den beste og største overraskelsen jeg har fått på lenge ♥

12 kommentarer

Siste innlegg