UKENS SPØRSMÅL: ALKOHOL, BLOGGPENGER, HATKOMMENTAR ++

Da var det endelig tid for en ny runde med ukens spørsmål. Har fått så masse denne uken, så de spørsmålene jeg ikke har med denne gangen kommer med neste uke igjen. Håper det er OK for dere! Jeg skulle gjerne blogget og svart på spørsmål hele kvelden for deres skyld, men jeg vil gjerne ha litt tid med Fredrik og at vi kan spise sammen også. Det har vært en lang dag hvor Fredrik jobbet overtid, så det skal virkelig bli godt. Men først kommer svarene:

Bor i Larvik selv og vet at vennene til kjæresten din hater deg. Er ikke det kjipt?

– Det eneste jeg synes er kjipt er hvorfor du føler for å skrive dette, og hvorfor du signerer anonymt. For all del, men jeg skjønner ikke helt hva hensikten er. Få meg til å føle meg dårlig? Få meg til å bli lei meg? De vennene Fredrik har nær liker jeg veldig godt. Nå vet ikke jeg hvilke venner du sikter til, om det i så fall er noen som ikke er så nær han – eller om hele kommentaren din bare er skrevet for å skape dårlig stemning. Men hvis du skulle snakke sant så tenker jeg at de vennene du sikter til har helt feil fokus. Jeg vet i hvert at jeg som venn tenker at det viktigste ikke er at jeg nødvendigvis komme kjempegodt overens med alle kjærestene til venninnene mine, men at de elsker vennen/venninnen min og at de behandler dem bra. 

Lurte på noe rundt diastasen din. Jeg har også en liten en etter svangerskap. Jeg merker lite til det bortsett fra at jeg er mye sliten i ryggen, men i tillegg så eser magen min ut ila dagen. Flat om morgenen, men om kvelden ser jeg gravid ut, veldig og! Har du dette problemet? Føler meg så alene om det nemlig..

– Dette er du ikke alene om 🙂 Magen min er også helt flat så lenge jeg ikke har spist, så fort jeg spiser ser jeg gravid ut i 4 måned 🙂 Så lenge jeg vet at jeg ikke faktisk er gravid i 4 måned, så går det helt fint for meg. Haha! Men du må vite at du ikke er alene, og jeg har flere venninner som ikke en gang har fått barn som har det på samme måte!

Har du drukket deg full siden du fikk Leo? Drikker du ofte?

– Jeg har drukket siden jeg fikk Leo, ja. Det er tross alt snart 2,5 år siden jeg fikk Leo, og jeg er fortsatt tenåring. Jeg drikker ikke ofte i det hele tatt, men en gang i blant 🙂

Hvordan tjener man egentlig penger på blogg? Er det mye penger å hente i bloggverden?

– Jeg vil absolutt si at det er mye penger å hente i bloggverden. Man tjener penger på flere måter, annonselenker, annonse-innlegg, og noe på visninger/klikk.

Er du kristen?

– Jeg er oppdratt kristen, men jeg har ingen sterk tro.

Hva stemte du ved valget? Stemte du i det hele tatt? Håper du gjorde det!

– Jeg stemte ved årets valg, men hva jeg stemte tenker jeg å holde for meg selv. Det jeg kan si er at det var veldig vanskelig, mye vanskeligere enn jeg trodde. Enda jeg har fulgt godt med den siste tiden, og oppdatert meg veldig på alle partiene. Mye av politikken til KRF traff meg fordi de har mye god familiepolitikk, og det er klart det står meg nært nå som jeg har egen familie. Samtidig klarte jeg ikke helt å stemme på dem på grunn av hvor de har stått når det kommer til homofilt ekteskap og selvbestemt abort, som begge er saker som i mine øyne er veldig viktige. I tillegg til det kan jeg også fortelle dere at jeg ikke ville stemt FRP ettersom jeg er sterkt uenig i verdiene de fronter. Samtidig vil en helt rødgrønn regjering på mange måter være døden for grundervirksomhet, og det er heller ikke helt ideelt i mine øyne. Det var med andre ord vanskelig å bestemme seg.

Nå gjenstår det bare å få ønske dere en kjempefin fredagskveld! Nå står film med Fredrik, taco og masse kos på planen min videre i kveld.

Klem

5 kommentarer
    1. Da står du igjen med venstre eller høyre.
      Vil bare si at venstre har god politikk,selv om de er på høyre sia. Og veldig viktig er at de er i mot oljeboring i LoVeSe.

    2. Da står du igjen med venstre eller høyre.
      Vil bare si at venstre har god politikk,selv om de er på høyre sia. Og veldig viktig er at de er i mot oljeboring i LoVeSe.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg