EN GANG MÅ VÆRE DEN FØRSTE

Hallo dere!

Tusen takk for alle koselige kommentarer på 4-års dagen til Fredrik og meg i går. Så hyggelig det er å møte så mye støtte! Vi hadde en utrolig hyggelig kveld hjemme i går, vi spiste pasta med hjemmelaget fløtesaus samtidig som vi for en gangs skyld så på serie sammen. Jeg elsker serier, og vi fant en vi likte kjempegodt. Barna var borte på dagen, og da Leo kom hjem sovnet han tvert og sov gjennom hele natten. Og: Noah sov borte i natt for aller første gang. Hjelp! Leo var på overnatting første gang borte da han var ikke mindre enn 3 måneder gammel, mens Noah straks fyller 1 år. Haha! Ulike barn, ulike behov ♥

Det gikk fint altså, til tross for at han er så avhengig av meg at det nesten ikke går an. Jeg har kjent i det siste at jeg har hatt behov for litt “rom”, og da tenkte jeg det var greit å starte med å venne han til å være litt uten mammaen sin også. Jeg har veldig mye ansvar og det har jeg også hatt de siste årene naturligvis, så jeg føler ikke noe behov for å forsvare det. Det var skummelt for meg også, men barnevakten var Fredriks mamma som Noah kjenner godt, og som han er veldig glad i!

Så tidligere i dag da Noah kom hjem igjen var det så utrolig godt å se han igjen. Jeg savnet ham med en gang jeg skulle legge meg uten han i går natt altså. Ellers har jeg brukt dagen på besøk hos ei venninne, vært ute og spist med barna, Fredrik og min mamma og pappa – og for et par timer siden dro foreldrene mine med Leo til Gjøvik. Det er med andre ord merkverdig stille hos oss her hjemme i kveld. Å ha ett barn hjemme føles jo rett og slett ut som å ha barnefri. Nesten.

Håper dere er like klare for en ny uke som det jeg er. Tre måneder igjen til julaften i dag, faktisk! Åh, tiden fremover blir så bra.

Klem 

6 kommentarer
    1. Du er virkelig en bra person, Jessica. Du kombinerer mammalivet og bloggen på en veldig god måte. Nå er du jo i grunn voksen, men jeg må like vel si at du er moden for alderen. Stå på, du ruler! 🙂

    2. mulig noah er en veldig rolig gut, og dett er på ingen måte frekt meint, men som mamma til to klatrekopper, tror kansje det er lurt å ta ned bunnen i den senga. Er så dumt om dei skulle ramle ut. Håper ellers du har en super kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg