DATE NIGHT

Hei dere!

Nå venter jeg at på at Fredrik skal komme inn døren når som helst. Noah sover, og Leo er på vei fra Gjøvik i skrivende stund. Jeg gleder meg så til å se han igjen! Han har vært borte siden søndag, så det blir kjempegodt å få han hjem nå til helgen. Det er mye som skjer de neste dagene, og planleggingen til Noah sitt bursdagsselskap er i full gang. Og siden Fredrik og jeg bare har hatt Noah de siste dagene nå, så utnyttet vi kvelden i går til å spise litt ute sammen.

Vi kom oss ut nokså sent, så det var ikke så veldig mye åpent – men det viktigste er jo hvem man er med, ikke hvor man er. Det gikk ikke helt som planlagt, er det ikke typisk denne ene dagen? Noah skulle sove, noe han gjorde før vi dro, men med en gang vi begynte å gå så våknet han plutselig. Haha! Han pleier aldri våkne etter han er blitt lagt før klokken er mellom elleve og tolv på kvelden. Så da ble han jammen delaktig i daten vår han også, gitt 🙂

Jeg skulle egentlig vært på foreldremøte i barnehagen til Leo nå, men jeg slo meg i svime tidligere i dag (bokstavelig talt) hvilket var ganske skummelt. Men det går bra nå, men siden det er for vondt å gå mye av gangen, så er jeg nødt til å holde meg litt i ro! Jeg savner litt at dere kommer med forslag om blogginnlegg dere savner her på bloggen, jeg blir alltid glad når jeg ser hva dere vil lese mer om/hva dere ikke vil lese mer om. Hver gang jeg spør dere så er det mange som ønsker flere hverdagsinnlegg – men det er jo stort sett det bloggen har bestått av i det siste føler jeg. Del gjerne med meg i kommentarfeltet hvert fall, om dere har noen tanker eller meninger ♥

Nå skal jeg endelig få startet på middagen vår. Ja, du leste riktig. Middag. Selv om klokken nærmer seg faretruende syv på kvelden. Haha! Jaja, sånn blir det noen dager. Nyt kvelden, så snakkes vi senere!

22 kommentarer
    1. Godt det går bra med deg nå! 😃
      Likte veldig godt matoppskriftene dine, så flere innlegg med det hadde det vært interressant å lese om 😊
      Ellers får du ha en kjempefin helg ❤️

    2. Bloggen din er så koslig å lese nå fordi du/dere har det så fint sammen<3:)
      Er glad på deres vegne<3 klem

    3. Fantastisk bilde av Noah og Fredrik. Virkelig et av de flotteste bildene 💖😊
      Håper det går fint med deg!

    4. Hadde vært fint med noen oppskriftsinnlegg av og til. Synes du virker kreativ med middager du har lagt ut her på bloggen 🙂 Ellers liker jeg godt innlegg om aktuelle temaer for småbarnsforeldre, som du også har hatt av og til fra før 🙂 Synes disse innleggene er godt skrevet.

    5. Håper det går bra med deg!! 🙂
      Som flere skriver over hadde det vært kjekt med flere oppskrifter 🙂
      Håper dere får en super kveld <3

    6. Jeg synes ikke det er særlig ålreit at du viser bilde av sønnen din med skitten genseren er gulpet på. Jeg ville aldri gjort det med mine barn, om jeg hadde det.

    7. Forslag til ting å skrive om:
      – Antrekk til barna, gjerne hvor ting er kjøpt, merker etc (liker selv mange av de samme merkene/plaggene, så fint med inspirasjon)
      – Oppskrifter/middagsoppskrifter til dere/familien/barna
      – Tanker om barn i fremtiden (vet du har skrevet du ønsker flere barn, gynekologen min anbefaler sterilisering etter 3. keisersnitt på grunn av risikoen, så kjenner litt på den selv…)
      – Fortelle mer om syden turen (om fasiliteter, hotellet, etc, kanskje ikke så farlig å fortelle mer om stedet nå som dere ikke er der lenger)
      – Hvilke navn dere tenker på til fremtidige barn (om dere har tenkt så langt)
      – Hvordan oppdrar dere barna? Hvilken foreldrestil? Hva slags verdier?

    8. Anonym: Det er ikke gulp 🙂 Han fikk smake litt mat, og klarte å søle på dressen sin. Synes for øvrig bildet var så fint, og dere som leser bloggen min til vanlig vet jo utmerket godt at jeg ikke lar barna mine gå i klær som er sølt på/flekkete til vanlig – men jeg skriver jo at vi var borte.

    9. Anonym: tror du virkelig barn holder seg rene konstant?
      Mine barn er alltid rene og pene når vi går ut døren hjemme. Men de er barn og skitner seg til. Enten det er sand, snørr eller mat:) skulle jeg byttet på de hver gang de ble litt skittne hadde jeg måtte vaske klær konstant!
      Bildet var kjempe fint, selv med en liten flekk
      Liker bloggen veldig godt, savner ikke så mye.
      Kanskje middagstips av og til, hva du fyller dagene med hjemme med en på nesten året, tips til aktiviteter ute med barna; om det er noe spesielt du pleier p gjøre sammen med de:)
      Jeg liker feks å bake sammen med mine barn. 3 åringen har blitt kjempe flink å klekke egg nå uten å få skall i bollen👌

    10. Til deg 01:19:
      Akk! Enn å henge seg opp i en flekk på jakken til gutten når bildet er så nydelig ?
      Barn som er rene og pene i tøyet HELE tiden er nesten mer grunn til bekymring enn barn med en flekk her og der. For ja, barna er rene når man tar de med ut døren, men aktive og utforskende barn griser på seg.
      Mater du f.eks barna dine fordi de griser på seg når de får utforske maten selv ? Avbryter du måltidet til barnet for å skifte til en flekkfri genser ?
      Lar du ikke barna dine krabbe og kjenne på gresset fordi du er redd for at de skal få grønske på buksa ? Eller avbryter du leken for å skifte til en ren bukse ?
      Nei, la nå barna være aktive også bytter vi til rent og pent tøy etterpå.

    11. Hei.
      Jeg liker ogå bloggen din kjempegodt, så ærlig og rett fram som du er, og for et så fint innblikk du gir oss i hverdagen til deg og guttene.
      Om jeg skulle ønsket meg noe mer så hadde det vært gøy med flere oppskrifter, litt hvordan middagsrutenene dere s er – hvordan får dere Leo til å sitte i ro til hvert måltid?:) Og ja. Hva med en sånn time-for-time-innlegg, hvor vi får følge deg et døgn?:)

    12. Til deg som skrev 29.09.2017 kl.01:19
      Hvordan verden er det du lever i som tror at små babyer/barn er gullende reine til en hver tid. Jeg la ikke merke til flekken før du kommenterte den, fordi det er sånn barn er. Gullende reine i et øyeblikk, og full av flekker i det neste.
      Fint bilde av far og sønn.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg