BOLLE I OVNEN

Nå var det virkelig på tide! I kveld har jeg hatt bolle i ovnen min. Det er jo så mange av dere lesere som spør om jeg har bolle i ovnen igjen, og nå kan jeg endelig si ja 🙂 Haha, neida! I kveld har jeg bakt boller med Leo, han synes det var kjempemorsomt og hjalp velvillig til.

Jeg får spørsmål hver dag nå om jeg er gravid igjen, så da måtte jeg bare gjøre litt morsomt ut av det. Bare jeg nevner at jeg har vondt et sted, at jeg savner å ha en liten baby eller bare nevner ordet “Gravid” i en helt annen setting, så er jeg plutselig gravid igjen og baby nummer tre er på vei. Jeg skriver om graviditet og baby her på bloggen, men det har mest med at det er den fasen av livet jeg er og har vært i nå. Den eneste bollen i ovnen her er baksten vår, for å si det sånn!

(Beklager mitt svært bustete hår, sånn blir det etter å ha lekt med barna en stund. Haha!)

Leo var så flink da vi bakte, og etter å ha bakt med han for første gang i dag, tenker jeg at vi burde begynne å bake oftere. Slike ting er så gøy å gjøre med barna! Jeg ser frem til at Noah også kan være med, akkurat nå er han mest opptatt av å putte alt han kommer over i munnen sin, så vi må nok vente en liten stund før han også kan være med på baking. Tidligere i kveld bakte vi for øvrig etter at Noah var lagt uansett, og jeg merker at det er veldig koselig å ha litt alenetid med den herlige 2-åringen vår altså!

Bollene ble veldig gode og Leo måtte i seng før de var helt ferdige, så vi har pakket de inn så får han smake i morgen. Åh, som jeg gleder meg til å se ansiktsutrykkene hans når vi finner de frem i morgen. Han kommer til å bli så glad, han har virkelig lært meg å glede meg over de små tingene her i livet♥ Nå skal jeg om ikke så lenge gå og legge meg faktisk, så vi snakkes igjen i morgen. Det er ikke så alt for mange timene igjen til det er to gutter som våkner og som er veldig klare for en ny, fin dag og da må jeg som mamma også være klar.

Nyt resten av kvelden!

12 kommentarer
    1. Kjøper jo ikke ferdigmiks. Boller er jo så enkelt, og hvis du lager dem selv vet du hva små og store får i seg. Men hyggelig med baking er der uansett 😉

    2. Gratulere så mye alle sammen , dette vil bli kjempe morro. Det hadde jo vært kjekt med ei rosa bolle nå da , men så lenge det er velskapt er det samme om det er blå el rosa❤️ Dere må virkelig ha lykke til og ta vare på dere . Når er terminen foresten ?🌸🌈💝

    3. Anonym: Er i utgangspunktet helt enig med deg altså! Lager stort sett all maten vi spiser her hjemme fra bunnen av, men Fredrik kjøpte den på butikken i dag og siden det uansett går raskere så ble det den vi brukte i dag 🙂

      Ønsker deg en fin søndag <3

    4. Jessica? Du vet det ligger bilder av deg på nakenprat forum ?? Tror ikke de bildene var ment til å komme ut :O

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg