LIVET GÅR VIDERE

God kveld, dere. Tenkte det var på tide med et “normalt” blogginnlegg igjen nå. Livet går videre selv om det føles ut som verden raser sammen noen ganger, og jeg kommer sikkert til å oppdatere dere videre om hva som skjer med saken om bildene hvis dere vil. Men akkurat nå vil jeg bare ikke tenke så mye på det. Jeg har uansett skrevet det som er å si om det hittil, så dere vet det som er verdt å vite. Fredrik har fri i morgen så vi skal slappe av og se film i kveld. Fredrik har tatt veldig godt på vare på meg de siste to dagene, og for det er jeg evig takknemlig. Barna har jeg også hatt ekstra mye tid med, og de to luringene mine gjør meg som alltid veldig lykkelig.

For noen dager siden var jeg i Tønsberg og fikk kjøpt en del nytt tøy til mistemann. Noah hadde nemlig fått et gavekort fra foreldrene mine på en fin barnebutikk (som ligger i Tønsberg) til bursdagen sin! Jeg synes alltid det er så hyggelig å dra på småturer til Sandefjord og Tønsberg en gang innimellom – og da spesielt når en av eller begge barna kan være med. Leo var for øvrig i barnehagen siden det var tidlig på dagen, men Noah var selvsagt med♥

Dress med mønster i Bambus ♥ Blå strømpebukse i ull ♥ Hvit ullbody med dyremønster ♥ Blå body i ull ♥ Bukse i tykt bomullstoff ♥

Det er veldig deilig å ha kjøpt inn litt ull nå merker jeg, selv om vi fortsatt har hatt sol her i Larvik i dag – så begynner det å bli kaldt. Skikkelig kaldt! Og da er det så fint med ull. Vi har for øvrig nesten litt for mye av det nå, siden vi er så heldige som har så mange rundt oss som har strikket til barna. Leo fikk jo spesielt mye hjemmestrikket i ull, og de plaggene har vi jo selvsagt tatt vare på – så de er det Noah sin tur til å bruke nå. Ulldresser, ullvotter, luer i ull.. Vi er heldige altså! Veldig koselig med klær storesøsken har brukt, det ligger så mange minner i dem og da er det så fint å skape enda flere med lillesøsken som arver.

I dag hadde jeg fått pakke i posten fra Ebay, jeg hadde bestilt et oppsett til en sengehimmel for en evighet siden og fikk den endelig i dag. Jeg lagde like gjerne selve sengehimmelen på egenhånd av noen gamle barnegardiner vi hadde liggende her hjemme, og med en lyslenke og uroen til Noah synes jeg sengen hans ble veldig fin til slutt! Han er kanskje litt stor for uro nå, men samme det. Han fant det i hvert fall ganske underholdende før han la seg i stad – så da gjør det ikke så mye for min del. Det viktigste er at han er fornøyd!

Hva synes dere da? Håper alle sammen har hatt en fin onsdag! Nå skal jeg bare ligge i armkroken til Fredrik, det har jeg gledet meg til i hele dag.

Klem

12 kommentarer

Siste innlegg