EN GOD OG EN DÅRLIG NYHET

Hei alle sammen! I dag har det vært en lang dag alene med barna må jeg innrømme. Det er så typisk nå som blogginspirasjonen er på topp og jeg hadde flere ideer klare til både i går og i dag, men jeg er blitt veldig syk og Noah er sånn halvveis dårlig han òg – dette nevnte jeg smått i gårsdagens innlegg. Jeg merket at det virkelig holdte på å bli ille i går kveld da jeg badet guttene. Jeg vil egentlig bare le (eller muligens gråte) av hvordan livet klarer å plassere dette på verst tenkelige tidspunkt. Til helgen skal Fredrik og jeg nemlig ut sammen for første gang på evigheter, vi har skaffet barnevakt og hele pakka – og før den tid har jeg et møte på fredag, samt haugevis av planer. Men men, sånn er det når man har barnehagebarn i hus, og man er så heldig at man klarer å vinne prisen for årets dårligste immunforsvar noensinne. For det skal Gudene vite at jeg virkelig gjør 🙂

Jeg ble for øvrig SÅ glad over å se hvor mange som likte gårsdagens video av Noah som tar sine første skritt. Hvis du ikke har sett den enda så er det mitt forrige blogginnlegg. Så utrolig koselig og ikke minst motiverende for meg å se! Den gode nyheten kommer til slutt: Det kommer masse mer fremover. Videoer av både meg og barna, slik at vi kan slippe dere litt nærmere inn. Jeg håper dere vil følge med og få det med dere. Men akkurat nå skal jeg kjøpe meg is, legge meg på sofaen, og bare håpe at dette satans verket av en halsbetennelse går over fortere enn svint. God bedring til meg!

Takk for at dere leser ♥

God klem

9 kommentarer

Siste innlegg