EN GLEDELIG OVERRASKELSE!

Åh, jeg er så utrolig glad akkurat nå! I dag tidlig kom den aller første snøen hit til Larvik og la seg på bakken. Jeg våknet til et solid hvitt lag på bakken utenfor soveromsvinduet vårt, og Leo var i lykkerus! Mye av snøen ble dessverre borte da solen kom på formiddagen i dag mens Leo var i barnehagen, men det var fortsatt litt igjen da jeg hentet han – så da måtte vi finne et sted ute å leke litt!

Noah var veldig nysgjerrig men har foreløpig holdt seg til å gå forsiktig ut i snøen og rynke litt på nesa. Ikke så veldig ulik Fredrik sin reaksjon egentlig, haha. Tidligere i dag fikk jeg enda en gledelig overraskelse også: Nemlig at det er Jul i Svingen som skal være årets julekalender på NRK super! Denne var favoritten min da jeg var liten, så det føles rimelig spesielt og fint at barna mine nå skal se den samme denne julen ♥ Vi er jo tross alt halvveis i november allerede, så det kommer til å fort til 1. desember nå – det er jeg helt sikker på!

Nå er Fredrik akkurat kommet hjem fra jobb og det var gjensynsglede her fra ende til annen da barna så at han hadde kommet hjem igjen! Vanligvis er jeg ikke super-begeistret over tirsdager, men denne har virkelig vært fin. Håper dere føler at dere kan si det samme!

Klem

7 kommentarer

Siste innlegg