GJESTEINNLEGG AV FREDRIK: MIN STØRSTE TABBE

Hei og god kveld til dere alle. Lørdagskvelden er som kjent den store underholdningskvelden i uken, og jeg tenkte å dele en morsom historie med dere som skjedde for ca 4 år siden. Jeg tar meg ikke like høytidelig som Jessica så, haha.

Jessica og jeg var sammen og livet kunne ikke bli bedre. Helt til denne ene tingen skjedde. Jeg snakket så klart hele tiden med Jessica på meldinger, siden hun bodde i Gjøvik så fikk vi ikke vært med hverandre i uken, kun helger. Så da sier det seg selv egentlig at vi snakket mye på meldinger. morgen, dag, kveld, i timene, mens jeg hang med venner, til og med når jeg sov nesten..

Vi snakket som de fleste kjærester om alt, og så var det denne ene gangen da. Jeg var syk og kunne ikke dra på skolen, så jeg sendte melding til læreren min og sa ifra om at jeg ikke kom på skolen. Så fortsatte jeg å snakke med Jessica. 

Litt senere får jeg svaret fra læreren min. “Det går fint Fredrik. God bedring.” Jeg legger mobilen ned på bordet ved siden av sofaen og sovner litt. 

Så plinger det i mobilen 20 min senere. Jeg ser på startskjermen at Jessica hadde sendt meg en lang melding om at hun savnet meg så fælt, at hun elsket meg og at hun synes jeg var så fin, og så sendte hun et bilde til meg da.. Det vanlige for nyforelskede par.. Hun ønsket meg god bedring og ville gjøre dagen min litt lettere. Jeg åpnet mobilen i halvsøvne å la igjen et småfrekk kommentar til bildet hennes + at jeg da kommenterer hvor deilig hu er og at jeg ikke kan vente til hun kom hjem til meg. “Faen du er så deilig! Gud, jeg savner deg babe”. Jeg la mobilen ned på bordet og ventet på svar.

Dere skjønner at Jessica var alltid veldig rask til å svare. Vi var som sagt nyforelska så det gikk ikke lenge mellom hvert svar. Så når det hadde gått en 10 minutters tid begynte jeg å lure litt. Så jeg sjekker da chatten vår. Jessica sitt bilde var der, men hvor var svaret mitt?? Så lukker jeg Messenger og det jeg oppdager veldig fort er at jeg ikke hadde svart Jessica, men skrevet det til læreren min.. Jeg hadde klart å svare i feil chat. Jeg hadde klart å sextekste læreren min. Kontaktlæreren min faktisk..

Med en gang jeg så det så sendte jeg 5 meldinger etter hverandre hvor jeg forklarte at jeg hadde sendt meldingen til feil person osv, men fikk aldri noe svar. De tre neste dagene på skolen fikk jeg ikke engang øyekontakt med henne, haha. 

Dette er så klart en historie som ca alle kompisene mine elsker så den blir stadig dratt opp, kommer virkelig aldri til å komme meg unna den der!

13 kommentarer
    1. Mathilde: Jeg dobbeltsjekket arkivet nå, og fant ut at han (Fredrik altså, haha) hadde nevnt episoden, men da i veldig korte trekk i et spørsmål og svar innlegg i april i år, så her tok jeg feil. Legger meg flat for det altså! Og må si jeg ble overrasket over hvor godt dere husker, det husket ikke jeg en gang selv. Haha!

    2. Her synes jeg læreren kunne tatt det pent og vært litt kul. Meldingen var sendt uten at hensikten var å fornærme henne og når Fredrik i tillegg har sendt 5 meldinger for å unnskylde seg, så tenker jeg herregud hvorfor ikke bare sende et kort svar tilbake. Læreren gjør situasjonen etterpå bare 100 ganger mer klein. Hvorfor ikke bare se humoristisk på det når der var en engangshendelse, tenker jeg.

    3. Haha så flaut. Sikkert flere som har gjort noe av det samme, derfor det virker kjent for flere lesere.
      Morsom historie og gøy at dere ikke tar dete så høytidelig. Fin familie dere!!

    4. Tone: nei det har blitt lagt ut tidligere slik som Jessica sier ovenfor, jeg husker å ha lest det selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg