ALDRI IGJEN!

“ÆÆÆÆÆÆÆ! Jessica, hjelp meg!” Jeg hører Fredrik gauler fra stuen mens han ler ustoppelig.

“Hva skjer nå da?” Tenker jeg for meg selv før jeg trasker ut av soverommet og ut i stuen i pysjen min. Jeg kommer ikke langt før jeg skvetter noe voldsomt av synet som møter meg på veien. Jeg ser Fredrik, men av en eller annen grunn ser jeg ikke ansiktet hans!

For det er nemlig dekket i gulp. Jeg ser bort på Noah som ler i armene hans, akkurat som at han skjønner hva som foregår. Han smiler og gaper til meg, og jeg klarer ikke annet enn å le selv!

Hvordan… Hvordan skjedde det? spør jeg lattermildt, og jeg får det blikket fra Fredrik. Dere vet, det blikket.

 

OK. Lesson learned. Vi herser IKKE med Noah rett etter han har spist!

3 kommentarer
    1. Du skrev jo et innlegg helt likt som dette bare om Leo en gang? Mener ikke å kritisere, men bare husker innlegget så godt, og virket litt rart at akkurat det samme skulle skje med Noah også… Som sagt, ikke kritikk! 🙂 Bare lurte om det var det samme innlegget, bare byttet ut navn <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg