JEG ER IKKE BARE MAMMA

God kveld alle sammen! Nå har jeg gledet meg til å oppdatere dere med et hverdagsinnlegg. Det er forresten fortsatt et nydelig hvitt lag med snø utenfor vinduene våre her hjemme, så hurra for det. Fredrik sa det var tvilsomt at snøen holdt helt til julaften, men jeg krysser fingrene likevel jeg. Nå har det likevel ikke fullt så mye å si for oss i år siden vi reiser bort i julen, men når vi kommer hjem andre juledag hadde det vært ekstra koselig å komme hjem til snø!

I dag ble jeg så glad da Fredrik kom hjem fra jobb, jeg hadde savnet han så mye at jeg bare ville kaste meg rundt han da han kom inn dørene. Haha! Noah og jeg har hatt en innedag i dag hvor vi har sett på julefilmer og slappet av, siden han ikke er helt i form – uten at jeg ønsker å utbrodere om det her på bloggen. Jeg har lyst til å skjerme barnas privatliv i større grad fremover, selv om jeg ikke akkurat føler at jeg deler så mye fra privatlivet deres fra før av. Jeg gjør hele tiden vurderinger omkring dette og føler at det er riktig å ta et steg videre når det kommer til å skjerme dem i større grad.

Dette er jo en mammablogg og da vil jeg selvsagt ha fokus på meg som mamma, samt også generelt om mammarollen. Men jeg er ikke bare mamma, jeg er Jessica også. Jeg er 19 år gammel og jeg er i det mange kanskje vil kategorisere som en utfordrende og veldig morsom del av livet. Dette føler jeg at jeg har hatt lite fokus på det siste året jeg har blogget, og i 2018 kan jeg garantere dere at dere vil bli bedre kjent med hvem jeg er bak mammasnakket.

Det å bli mamma er rimelig altoppslukende, som dere som er mødre selv sikkert kan kjenne dere litt igjen i, men nå har barna vokst litt til og jeg har kommet meg mer ut av babybobla – jeg rakk jo knapt å komme ut av den før jeg ble gravid på nytt sist gang. Jeg synes det er litt på tide at dere får se litt mer varierende innhold på bloggen min! Håper dette høres spennende ut for dere også ♥

God klem

11 kommentarer

Siste innlegg