ENDELIG ER JEG FERDIG!

En lykke brer seg i kroppen min, endelig er jeg ferdig! Denne følelsen har jeg lengtet etter lenge, for i dag er jeg endelig ferdig med alle julegavene. ALLE sammen! Det er ikke det at selve julegavene er så ille å få kjøpt, det er bare det å ha noe du egentlig skulle ha gjort for en stund siden hengende over deg. Nå er det 20 desember og kun få dager igjen til julaften, så jeg er jo litt i siste liten. Men heller sent enn aldri, er det ikke det man sier? Hvordan ligger dere an, da?

Jeg har ordnet noen skikkelig fine julegaver i år som jeg gleder meg til å gi fra oss til familie og venner. Innholdet i gavene altså, ikke innpakningen. Haha!

♥ Fra Leo og Noah ♥

Fredrik kom hjem til vanlig tid og sett bort i fra det at barna har tilbrakt dagen hjemme med meg på grunn av sykdom, så har dette vært en helt vanlig hverdag. Dager hvor det ikke skjer så mye er godt innimellom det også! Vi skal kose oss med litt god mat litt senere, og Noah skal straks ta sin siste lille lur før vi legger han i syv tiden i kveld. Døgnrytmen hans har igjen vært litt opp og ned nå som han har vært syk og slitt med nattesøvnen. Det løser vi nok helt fint ♥

God klem 

17 kommentarer
    1. Ble ferdig med julegavene 11. Desember jeg 🙌🏻 Føles som en evighet siden haha. Kjøpte forsåvidt en ?julegave? i dag også da, men det var til meg selv (fra meg selv 😹) – man må jo unne seg noe selv i jula også 💖

    2. Anonym: Så deilig da – jeg føler at jo tidligere man blir ferdig, jo tidligere får man roen over seg før jul på en måte. Haha! Ja, man skal absolutt få unne seg selv noe i jula <3 Er aldri feil å kjøpe en julegave til seg selv!

    3. Var ferdig i slutten av november. Hater å handle når alle andre er ute, så pleier å være ferdig til desember starter. Da kan vi bare kose oss hele desember 🙂

    4. Glemte å skrive på navnet mitt ser jeg 😹 Jeg er anonym som kommenterte at jeg kjøpte julegave til meg selv tidligere i dag! Høhø, jeg pleier å starte noen uker før sånn at jeg får kjøpt en gave i uken fram til jul pga tidligere økonomiproblemer, men i år var det eeendelig min tur til å kunne gå rundt å kose meg mens jeg tenker godt og nøye over hva jeg vil gi til hver enkelt 🙈 Det er jo veldig deilig å bli tidlig ferdig, men samtidig har jeg gått rundt i over en uke og følt at noe mangler, at jeg har glemt noe liksom 😹 Uansett, ønsker deg og dine en goooood jul og håper dere får en super feiring 💖

    5. Du skrev at du ikke ville gi gave til barna men til noen som trenger det. Kan du fortelle mer om denne planen?

    6. Jeg var ferdig den 3 desember 😀 orker ikke stress og mat,men måtte kjøpe en til siden jeg fikk penger av noen som ønsket og gi min sønn julegave,men hun var syk selv

    7. Ja, det var godt å komme i mål før jul. Ble en sen kveld lille julaften, men godt å få gjort de siste forberedelsene når ungene sov. De ble helt i ekstase når de våknet til rød pynt og nisser overalt, + et ferdigpyntet juletre. 🙂 Fortsatt god romjul!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg