NÅ PAKKER VI SAMMEN OG REISER!

Hei alle sammen, og god torsdagskveld ♥

Nå er jeg egentlig ganske stressa, men jeg måtte selvsagt innom for å oppdatere dere litt likevel! Vi reiser nemlig til Gjøvik i morgen relativt tidlig på dagen, så her går det i pakking og JØYE meg så mye man trenger å ta med seg når man har med to små! Det har i tillegg vært en interessant dag (kan man vel si) med syke barn. Nå har barn nummer 2 blitt bra igjen, så nå er det bare en igjen. Haha, uff altså. Mitt verste mareritt er å bli smittet nå rett før jul, men er vel ikke så mye jeg får gjort med det nå. Det hjelper når man lærer seg å slutte å bekymre seg for ting man ikke får gjort noe med! Jeg glemmer i tillegg alltid noe når vi skal ut på tur, enda hvor mye jeg prøver å helgardere meg – men jaja, hva er det verste som kan skje? Vi drar jo til mine foreldre som er besteforeldrene til barna, så glemmer vi noe blir det nok ingen krise uansett 🙂

Nå var det uansett veldig på tide at vi kommer oss avgårde på besøk til familien igjen, det er virkelig en stund siden sist! Tror det er over ett år siden vi alle sammen dro dit. Nå kommer jo familien min hit til oss relativt ofte da, men det er utrolig hyggelig å dra på besøk til dem en gang i blant også. Er jo ikke bare et besøk heller, vi skal jo faktisk tilbringe julen der!

Leo når han var på ca samme alder som Noah er nå. NÅ skjønner jeg virkelig hva dere mener med at de er søskenlike, men ikke mer enn det. Så heldig jeg er som har fått to barn som er så nydelige på innsiden. Og på utsiden, selvsagt!

Jeg skal fortsette med pakke-kaoset mitt nå, så vi snakkes igjen i morgen. Jeg gleder meg til å dele julen vår med dere, og ønsker dere en kjempefin torsdagskveld videre ♥

7 kommentarer

Siste innlegg