HJEM TIL JUL! ♥

Hei alle sammen!

Endelig er vi fremme! Vi kom frem i 7-tiden, så det har mildt sagt vært en lang tur – men herregud så deilig det var å komme “hjem” igjen. Larvik vil jo alltids være hjemme for meg, men det er ekstra koselig å komme “hjem” til hjembyen i høytider, til familien og til venner. Kjøreturen gikk dessuten veldig bra, barna sov nesten hele turen så Fredrik og jeg sovnet litt i setene våre vi også. Det trengtes nok, vi er som de fleste andre småbarnsforeldre ikke bortskjemte på søvn. Haha!

Da vi kom frem etter 3 timer i bil så jeg rimelig sliten ut for å si det på den måten, så da var det veldig godt å få ordnet meg litt ordentlig før jeg dro ut med søsteren og moren min for å være med dem på en liten shoppingrunde. Det er det virkelig lenge siden jeg har gjort, og det var litt stressende men veldig hyggelig. Jeg synes alltid det er like rart å dra ut på ting uten barna, sikkert fordi jeg er så vant til å ha dem rundt meg til en hver tid. De siste dagene med syke barn har vært krevende, så det var godt med et lite avbrekk. Fredrik var hjemme i barndomshjemmet mitt med pappa og barna så lenge, og det hadde gått kjempefint, tross formen deres. Nå krysser jeg bare fingrene for at guttene mine blir litt bedre før julaften – de fortjener en jul uten å være syke ♥

I morgen er det lille julaften og vi har flere planer, jeg gleder meg allerede til morgendagen. Vi skal blant annet besøke oldeforeldrene til barna som bor på Toten. Det blir gøy! Jeg håper dere også koser dere i kveld, hva enn dere finner på!

Klem

3 kommentarer
    1. Jessica, jeg må spørre om noe. Det ser veldig ut som du redigerer huden din masse på bilder av deg selv. Enten er det kamerainnstillinger eller så er det etterbehandling. Kan du gjøre noe med dette? Føles helt ærlig ut som om jeg ser en porselensdukke.

    2. Amanda: Hei Amanda 🙂 Jeg har veldig fin hud (om jeg kan si det) så jeg har ingen behov for å redigere huden min. Jeg har på både selvbruning og sminke på disse bildene, og så legger jeg på filter på alle bildene mine, samt justerer lysstyrke, temperatur, og kontrast – det er det eneste jeg gjør 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg