DEN STORE DAGEN!

Hei dere! Endelig er den store dagen her som vi har gledet oss så mye til!  I dag startet vi dagen relativt sent siden barna sovnet litt senere i går, så klokken 9 satt vi nede i stuen alle fire – da hadde vi vært våkne i en times tid. Resten av huset lå fortsatt og sov da vi hadde stått opp, men foreldrene mine sto opp ikke så veldig lenge etter oss. Et par timer senere da Noah sovnet, spiste vi julefrokost, som Leo koste seg noe voldsomt med! Siden det har vi vel egentlig bare ligget på sofaen og slappet av med barna og familien, samt drukket mengder med kakao og spist masse sjokolade. Haha! Akkurat slik julaften skal være!

Vi har hatt en strålende julaften hittil, vi har sett samtlige Disney julefilmer som har gått på TV sammen med barna som har sett på skjermen med store øyne. Det er så koselig at de julefilmene jeg har sett i oppveksten min nå, har barna mine sett litt på i dag. Jeg gleder meg så til resten av dagen og håper dere koser dere! Jeg skal oppdatere dere litt senere i dag også. Til tross for at jeg egentlig håper at dere ikke sjekker bloggen i dag, men heller bruker tiden på å nyte julaften med familien og venner ♥

God klem!

4 kommentarer
    1. Anonym: Hei 🙂 Bildene er fra i dag tidlig, hvor jeg da hadde på meg pysj. Under middagen samt utover ettermiddagen og kvelden hadde jeg på meg kjole 🙂

      God jul, fine deg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg