GOD JUL FRA OSS!

God kveld alle sammen! Jeg er bare innom for å dele årets julebilde minus en sovende Noah som gikk glipp av bildet i år – og for å ønske dere en fantastisk jul og et riktig godt nytt år ♥ 

Hjertet mitt gråter litt i dag for dere som kjenner savnet etter noen litt ekstra i dag, for dere som tilbringer julen alene, og for dere som ikke har det så greit i dag. Du er ikke alene og det skal du alltid vite.

Jeg er så takknemlig for å ha min lille familie i denne høytiden og det kjennes ekstra godt hvor mye de betyr for meg. Barna mine og Fredrik er virkelig den eneste julegaven jeg trenger, jeg elsker den lille familien min over alt på jord!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg