EN VELLYKKET FEIRING

Åh, barna fikk så mange koselige gaver i går! De merket på ingen som helst måte at de ikke fikk noen gaver av oss i år, for å si det på den måten. De fikk helt utrolig mye, og så mye fint! Sølvskjeer, klær, ullklær, togbaner, lekebiler, bamser, elektrisk motorsykkel, penger og masse mer. Jeg er så takknemlig for alt de har fått. Både Leo og Noah var med på julemiddagen, gaveåpningen, samt litt av kosen foran tven etterpå i går kveld før de sovnet. Det har med andre ord vært en vellykket julefeiring, og vi gleder oss allerede til neste år ♥

Noen av gavene barna fikk i år!

I dag er jeg egentlig ganske sliten, og det er jo ikke så veldig rart etter noen intense dager med både julefeiring og reising med syke barn. Men jeg synes alt har vært verdt det! I morgen reiser vi tilbake til Larvik allerede, det føles litt merkelig siden det føles som at vi akkurat kom hit – selv om vi allerede vært her noen dager. Likevel tror jeg det blir veldig godt å komme hjem igjen, selv om det helt sikkert kommer til å føles litt sørgmodig når vi drar. Vi har jo virkelig kost oss ihjel her!

Kos dere resten av kvelden! Dagene mellom julaften og nyttårsaften er så avslappende og herlige. Og jeg kommer selvfølgelig til å oppdatere dere som før nå i romjulen!

God klem

4 kommentarer
    1. Da jeg var barn, en gang for over 50 år siden, fikk jeg ingen gaver, fordi familien min var så fattig, og bodde i et lite skur, på Bergeråsen, ved siden av skuret til Geir Arne, som vel egentlig var et redskapsskur.
      Og nå, 50 år senere, har jeg blitt nødt til å søke om plass på gamlehjemmet.
      Jeg er godt oppi årene og er skrøpelig og dårlig til bens etter mange år som bostedsløs i Liverpool og København.
      Og flyktet fra et “galehus” på Blakstad.
      Har også vært i fengsel i Liverpool noen ganger der jeg ble dårlig behandlet.
      Så jeg får ingen gaver, nå heller.
      Med vennlig hilsen
      Erik Ribsskog

    2. Så fine gaver de fikk 🙂 Her ble ungene lei når det var igjen 10 gaver ca. Men de åpnet vi 1. juledag så da fikk de spenning med gaveåpning to dager 🙂 Og fikk kost seg mer med gavene virker det som.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg