GULLKORN FRA BARNEMUNN

I dag tidlig våknet jeg opp med barna i sengen til Fredrik og meg. De hadde på en eller annen måte havnet der begge to i løpet av natten, så her var vi hele familien i dobbeltsengen i natt. Haha! Fredrik hadde for lengst dratt på jobb, og jeg åpner øynene mine til strålende sol som skinner gjennom vinduene, og to veldig glade barn. Jeg setter på Peppa Gris på macen for at de skal få sitte litt i sengen og kose seg ved å se noen minutter på favorittprogrammet, mens jeg ligger med trøtte øyne ved siden av og ser på dem.

Etter 20 minutter med Peppa gris, klapper jeg forsiktig sammen pcen mens jeg setter Noah på fanget mitt i sengen. Til Leo sier jeg “Skal vi stå opp nå, eller? Å gå ut i stuen?”

Responsen er klar fra Leo: “Nei!”

Jeg fortsetter: “Men Leo, vi må stå opp, klokken er mye nå”

Leo får furteleppe og ser på meg med de store, blå øynene sine før han svarer: “Men mamma, jeg liker ikke å stå opp!”

/Har aldri kjent meg så igjen i noe han har sagt før 😂

9 kommentarer

Siste innlegg