VI KOMMER TIL Å SAVNE HAN SÅ MYE!

Nå har Leo dratt fra oss, og det føles så tomt! Han ble hentet og dro sammen med søsteren min og kjæresten hennes for ca en time siden nå. Han kommer garantert til å kose seg med familien min, og Leo kommer jo hvert fall til å få tilstrekkelig med oppmerksomhet og alt som er mens vi er fra hverandre disse dagene, men det er så uvant at han ikke er her. Vi tilbringer jo hver eneste dag sammen, så savnet kommer definitivt til å kjennes. Både hos Fredrik og hos meg. Og Noah selvfølgelig, som er så vant til og alltid ha en lekekamerat!

Leo som sier hade til pappaen sin før han skal reise ♥

Han tok på seg ryggsekken sin med alle lekene han hadde pakket med seg med stort iver, og gledet seg noe enormt til å dra. Leo er veldig sosial og glad i at det skjer mye, så jeg skjønner hvorfor han gleder seg. Han snakket til og med om det i dag tidlig da vi akkurat hadde våknet. Han skal være borte til onsdagen, så i mellomtiden blir det ekstra mye kvalitetstid med Noah, og kanskje litt ekstra tid for Fredrik og meg til å være bare kjærester også? Det har vi virkelig ikke vært flinke til i det siste!

God tur, lille venn! Mamma og pappa tenker på deg ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg