ALT ER IKKE SOM DET SER UT TIL

Hei dere! Først av alt vil jeg bare beklage på det sterkeste til dere som reagerte på overskriften min på blogginnlegget “Ny kjæreste” – jeg skulle endret overskriften og er lei meg for at den provoserte noen av dere. Jeg er ikke akkurat kjent for clickbaits, og jeg er helt ærlig når jeg sier at jeg ikke en gang tenkte over at overskriften ville bli en så stor sak. Men har jeg gjort en feil (ubevisst eller ei) så synes jeg det er viktig å beklage meg for det og sørge for at den feilen ikke skjer igjen. Jeg er ydmyk av meg og har ingen problemer med å ta selvkritikk. Med det sagt – dere som mener at jeg prøver å lure leserne mine kan jo stille dere selv spørsmålet om hvorfor jeg valgte å skrive et blogginnlegg og avkrefte ryktene såpass raskt rundt at det er noen ny kjæreste inne i bildet for Fredrik eller meg (og at det er derfor vi sliter) om målet mitt skulle være å lure leserne mine til å tro at det var en ny kjæreste inne i bildet. Men nok om det!

I dag har jeg hatt besøk av kusina mi, og vært en tur på kjøpesenter. Jeg hentet deretter Leo i barnehagen, og da vi kom hjem begynte jeg å sortere klær og sko til barna. Jeg tok for øvrig bildene til dette blogginnlegget FØR hele kaoset av barneklær skulle sorteres også, bare så det er sagt.

Jeg legger ikke skjul på at jeg har en tendens til å rydde bort ting i bakgrunnen når jeg skal ta bilder til bloggen. Altså, jeg er gjerne ærlig med dere om at leiligheten vår er rotete til tider – jeg anser meg til og med som over gjennomsnittlig rotete, så det er klart det blir kaos her hjemme noen ganger. Men det er jo ikke noe fint eller pent å se bilder av rot – tenker jeg da. 

Så derfor velger jeg heller å ta bilder av stedene der det ikke er så alt for ille. Jeg synes i hvert fall ikke det blir riktig at jeg skal unnlate å fortelle dere om dette, for alt er ikke som det ser ut til. Spesielt ikke på sosiale medier! Og akkurat det håper jeg dere husker på ikke bare når dere leser blogg – men også når dere skroller dere ned på Instagram og Facebook. Man viser gjerne den beste siden av seg selv. Men på samme tid ønsker jeg å være ærlig om det jeg kanskje ikke er mest stolt av også. Deriblant at jeg er rotehue av det sjeldne slag. Når vi får besøk av de vi kjenner godt, pleier jeg faktisk å si “Ja, også er det jo rotete her da. Men det er ikke noe nytt!” Haha!

For det ser ikke akkurat pent ut når jeg skal sortere alt av barnas kleskaos. Men det er noe koselig med det også – spesielt når man har to veldig gode hjelpere ♥

I dag har jeg ikke på meg selvbruning og jeg føler meg altså så naken. Men dere tåler forhåpentligvis å se meg uten også 🙂

Jeg håper dere får en kjempefin helg, kos dere og nyt fredagskvelden videre!

3 kommentarer
    1. For å være med på å gi småbarnsmødre en sjanse til å senke både skuldrene og kravene til seg selv, så hadde det vært kult om du la ut et innlegg med «ekte» rotebilder 😊 Om du føler deg komfortabel med det da. Som småbarnsmor med til tider ekstremt rotete hus ville det vært befriende å se 😂😘

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg