EN VELDIG FIN OVERASKELSE

I går fikk vi litt besøk av litt fra min familie på veldig kort varsel, og jeg ble så glad! Det merkes selvfølgelig at jeg ikke bor i samme by som foreldrene og størsteparten av familien min lenger, men jeg har jo som jeg har skrevet tidligere en del familie her i Larvik også. 

Selv om jeg er ute for å finne på noe med Noah så og si hver dag, så er det selvfølgelig ekstra koselig når min nærmeste familie også kan være med – og vi finner gjerne på mye morsomt for barna de dagene de er her på besøk. 

De kom i går kveld, og blir til i morgen – og tiden bare flyr avgårde når de er her. I dag har vi vært på Kafe med guttene, og Leo har på grunn av besøket vårt vært hjemme fra barnehagen i dag for å få litt ekstra tid med oss. Han ble hjemme med meg og Noah i går også, men det handlet mest om at han var ganske sliten etter helgen og ikke helt klar for barnehagen. I morgen skal han noen timer, og det tror jeg han gleder seg veldig til. Han forguder jo den barnehagen!

Storesøstra mi og Leo ♥

Jeg skulle egentlig ikke få se noen av familiemedlemmene mine på mange uker nå, så det var en veldig fin overraskelse at de kunne komme på besøk til oss for et par dager likevel. Jeg er veldig glad for at jeg har en familie som setter det såpass høyt å besøke oss og barna ofte. Men det er jo ikke så rart at de helst vil komme på besøk når de kan, barna er jo på mange måter familiens midtpunkt. Haha! Det er herlig å tenke på at barna har så mange rundt dem som er glad i dem!

Nå skal jeg straks ut døren igjen, men jeg ønsker dere en fin tirsdag videre – så snakkes vi snart ♥

4 kommentarer

Siste innlegg