FUN FACTS OM MEG

– Jeg har skrevet og publisert 1891 blogginnlegg på denne bloggen, og fått 26 622 kommentarer totalt. Er jammen ikke rart jeg kan lure litt på hva jeg skal skrive om noen dager, for jøye meg så mange blogginnlegg jeg allerede har skrevet!

– Når jeg er hjemme går jeg stort sett alltid i undertøy, shorts, eller jumpsuit/kjole. Året rundt! Derfor har vi det utrolig varmt her hjemme, og det er så deilig. Jeg skrur opp varmen, og Fredrik skur den ned og sånn går nå dagene. En gang sto jeg opp og hadde kun på meg undertøy, jeg spaserte ut i stuen med Noah i armene mine og vi lekte litt i stuen – før jeg skvetter noe helt vanvittig fordi jeg oppdager at huseieren vår har bestilt noen til å vaske vinduene våre utenfra i stuen og på soverommet vårt. Jeg kastet meg ned foran sofaen for å gjemme meg, og når jeg etterpå hadde kledd på meg og kommet ut i stuen igjen – så kunne jeg se at de som vasket vinduene våre lo. Flotters det. Haha!

– Jeg har en drøm om å barbere av meg alt håret jeg har på hodet. Fredrik forbyr meg å gjøre dette, og det høres sikkert helt sykt ut at jeg har lyst, men langt hår er nesten fulltidsjobb. Neida, men det er så mye styr! Dessuten hater jeg å gå med håret oppsatt også.

– Jeg kan ikke knipse og har aldri fått det til.  

– Jeg ble 1.60 centimeter høy i åttende klasse og har ikke vokst i høyde siden det. Jeg har en drøm om å bli 165 cm, men jeg føler meg ganske sikker på at det blir med drømmen nå som jeg er blitt 19 år gammel.

– Jeg er helt vanvittig redd for lyn og torden fordi jeg nesten har blitt slått ned av lynet, noe som var ganske traumatiserende. Hver gang jeg hører antydning til lyn eller torden løper jeg derfor rundt i hele leiligheten og napper ut alle kontaktene som står i, og legger meg under dyna i sengen min sammen med Fredrik – som for øvrig synes det er latterlig og ler av meg når jeg stresser rundt på desperat jakt etter stikkontakter.

– Jeg har en forkjærlighet for skrekkfilmer (og dokumentarfilmer) og har mer enn gjerne film-maraton med de verste skrekkfilmene når jeg er helt alene hjemme. Jeg er med andre ord ikke spesielt husredd.

– Jeg har noen rare uvaner, deriblant at jeg aldri klarer å ta den første av en ting når jeg åpner en ny pakke med for eksempel noe mat – pålegg, brødskiver, osv. Jeg føler at den brødskiven eller pålegget som er øverst er skitten og takler det bare ikke!

– Noen ganger tenker jeg at verden er for brutal for meg, og at jeg takler ting som de fleste takler helt fint, veldig dårlig rett og slett. Haha! Jeg tror jeg innerst inne er ganske skjør.

Tenkte det kunne være morsomt å dele noen fun facts med dere i dag! Det er så gøy å skrive slike blogginnlegg som dette synes jeg. For noen av dere er det kanskje noe her dere har hørt før, ellers prøvde jeg å tenke meg godt om for å kunne fortelle dere om ting jeg ikke har nevnt tidligere ♥ Håper jeg lykkes om ikke helt, så i hvert fall litt. Vi snakkes allerede litt senere i dag!

6 kommentarer
    1. Tror du hadde vært nydelig med kortere hår! Ansiktet blir ofte gjemt bort med langt hår, og tror du hadde kledd det kortere. Langt hår er stress, så vil absolutt anbefale deg å klippe noen cm. Kanskje gøy med en forandring i denne tøffe perioden? Bare en tanke, og du er selvsagt fin med langt også!

    2. Syns det var litt morsomt å lese dette, samtidig som jeg kom på at du har nevnt noe liknende tidligere. Angående at du ikke liker å ta den første av en ting, nemlig at du alltid tok vare nr2 på butikken, om jeg ikke husker helt feil. Haha, morsomt med sånn innlegg da!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg