KVALITETSTID MED NOAH

I dag har Noah og jeg hatt litt ekstra kvalitetstid sammen med Fredrik, siden han har hatt fri fra jobb i dag! Han har vært så utrolig blid og fornøyd i hele dagen, og det er så koselig med sånne dager hvor alt bare går riktig vei med tanke på humøret til barna. Haha! Det er ikke til å legge skjul på at vi har en del trasse-episoder i løpet av en vanlig dag med Leo som straks er 3, og Noah som kanskje bare straks er 1,5 år – men som er særdeles glad i at ting skal bli gjort på hans måte. Her snakker vi hyle og skrike så veggene rister! Men han er i det minste glad i å bruke stemmen sin, og at han er såpass bestemt er kanskje litt kjipt nå med tanke på hvor bestemt han faktisk er, men jeg innbiller meg at det senere i livet faktisk er en ganske grei egenskap å ha ♥

Jeg startet dagen med å få Iphonen min smadret i ansiktet mitt av Noah mens jeg lå i sengen med øynene igjen, og han lå ved siden av meg. Jeg har derfor fått en ganske så fin blåveis av min egen sønn. Haha! Og når vi først er inne på det å slå seg på grunn av barna, la meg ikke en gang begynne å snakke om å tråkke på legoklosser og diverse andre barneleker. Lurer på hvor mange ganger jeg har tråkket på lekene til barna og slått meg halvt fordervet, eller falt langflat på stuegulvet på grunn av det. Vel vel, jeg kan i hvert fall le av det nå! 

Litt utover dagen i dag dro Fredrik ut på butikken for å kjøpe inn middag til oss, og jeg ble hjemme med minstemann. Da han kom hjem hadde han kjøpt vegansk vaniljeis til meg, og den var helt nydelig! Jeg lagde meg derfor litt is med mango og banan som Noah fikk smake litt på, samt smoothie (som jeg drikker hver morgen eller formiddag) med mango, ananas, og usøtet mandelmelk. Noah er forresten stort sett ikke glad i smoothiene jeg lager siden jeg pleier å variere så mye, men denne liker han faktisk veldig godt.

Nå får Fredrik snart litt besøk av noen venner, og barna skal snart legge seg! Håper dere har det bra – vi snakkes snart ♥

4 kommentarer
    1. Kjenner godt til det å få mobilen slengt i fleisen! Gutten min som er like gammel som Noah, får sitte i sengen ved siden av meg om morgenene å med appen «Syng». Det slår ikke feil, at jeg får den hardt mot meg enten rett mot munn, øyne eller pannen. Mammaen dubber av og mini er ferdig med telefonen; kaster den fra seg. Usikker på om det er bevist at den treffer meg gang på gang eller ikke, Hehe!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg