JEG ELSKER DEG

Var ikke disse bildene bare helt herlige?! Jeg var ute med Leo i dag på aketur, og herregud så gøy vi hadde det. Det var så fantastisk å høre den trillende latteren hans når vi kjørte ned akebakken om og om igjen. Og herregud så godt det gjør å få litt alenetid med størstemann også! 

Fra i morgen av er det jo vinterferie for oss her i Vestfold, så derfor har jeg bestemt meg for å prøve å se om Leo vil være hjemme med Noah og meg noen av dagene for å finne på noen ekstra koselige uteaktiviteter noen av disse dagene. Det tror jeg han vil! Selv om vi voksne her hjemme (Wow. Ordentlig rart å omtale seg selv som “voksen”) ikke hopper av glede for enda mer snø og atter snø ute på bakken – så får vi jammen meg gjøre det beste ut av det. Og kan jeg glede barna i samme slengen med litt aking og leking i snøen, så er jeg oppriktig glad for å kunne gjøre det!

Han ligger og sover nå, og jeg klarer ikke å se på disse bildene uten å smile og tenke på han. Må si jeg smiler litt ekstra bredt når jeg ser bamsen hans på bildene også, som på død og liv måtte være med på aketur. Haha!

“Natta mamma, elsker deg” kom det fra Leo i stad før han skulle legge seg, slik det gjør hver kveld. Men jeg blir fortsatt like overrasket, og jeg smelter fortsatt litt innvendig hver gang han sier det. Det er ikke alltid like lett å være mamma til en på (snart) 3 år – men jammen er det ikke alltid like lett å være 3 år heller. Du er heldig som har meg, lille venn – og jeg er heldig som har deg ♥

7 kommentarer

Siste innlegg