BARNAS NYE GARDEROBE!

Endelig kan jeg dele noen fine snikbilder fra barnas nye garderobe! I dag har jeg brukt noen timer på å vaske og rydde ut av den ene delen av vår gamle garderobe, som for det meste ble brukt til oppbevaring av skrot for vår del. Vi har nemlig noen store skuffer ved siden av i samme garderobeskap (selve skapet er enormt!) som Fredrik og jeg har brukt til oppbevaring av våre egne klær mens vi har hatt dette soverommet som nå skal bli barnas.

Så i dag tok jeg noen nye bilder til dere da jeg ble ferdig med ryddingen og vaskingen! Jeg synes det begynner å se veldig fint ut allerede, og gleder meg til å innrede garderoben litt mer også. Først og fremst skal jeg få sortert ut alle klærne deres fra kleskommoden som står på gamle rommet til Leo, og få klærne deres på plass i den nye garderoben, men jeg tenker også å få inn en liten puff eller noe – sammen med noen små oppbevaringskurver eller lignende. Og kanskje et par bilder? Og en egen skohylle? De har ganske mange sko, så det hadde egentlig vært kjekt!

Listene som er bak nederst i den ene delen av garderoben må forresten skiftes ut, fordi barna har både tegnet på den, og sølt noe som dere sikkert kan se på noen av bildene. Og jeg får det virkelig ikke bort! Utrolig kjedelig, men heldigvis er det bare en kort list – så det går nok fint å få skiftet den ut til en lik.

Noah var veldig nysgjerrig på den nye garderoben og skulle sjekke den ut da jeg tok de siste bildene. For han så blir det jo walk-in-closet, haha! Lille skatten min.

Jeg synes det er så gøy at jeg har kommet så godt i gang med rommet deres nå, og det blir bare morsommere og morsommere synes jeg. Til tross for at det selvfølgelig er en del jobb med å bytte rom og alt som følger med – så gjør jeg det med stor glede når jeg vet at barna skal overta rommet. Det er noe utrolig koselig over å stelle i stand, finne ting og møbler som passer inn og innrede. Jeg kan huske at det alltid var noe jeg gledet meg til fra jeg var liten, den gangen i fremtiden når jeg skulle få innrede mitt eget hjem! Jeg setter så stor pris på det.

Ha en fin onsdag videre, så snakkes vi igjen om ikke så lenge ♥ Og klikk gjerne på på “liker”-knappen under om du liker at jeg blogger om det nye barnerommet til guttene!

8 kommentarer
    1. Anonym: Hei! Nei, vi har kun planer om å få klippet luggen hans litt, siden den såvidt rekker øynene hans nå – og vi vil ikke at den skal plage han. Ellers synes jeg bare håret hans kan vokse, det er ikke så langt ellers enda – bare fyldig noen steder, haha!

    2. har du prøvd det super gode vaskemidlet som vi har som er forhadler i forever living(aloe vera) det er et supert vaskemiddle som til alt. flekker, vasking av golv,tak,vegger,skap, klesvask,osv. ikke 100% aloe vera ikke noe annet tilknyttings stoffer som det bruke å vær i de andre vaskemiddlene.
      fint kleskap ungene får 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg