LILLE BADENYMFEN MIN

God kveld! Her jeg badet en ordentlig badenymf i kveld – Noah elsker virkelig å bade og plasker rundt seg som en gal! Han smiler så mye at det smitter over til meg uten at jeg tenker over det en gang. De rolige kveldene vi avslutter på badet er alltid så fine å avslutte dagen med, bad, tannpuss og stell, og så natta. Vi bader selvsagt ikke barna hver dag, men de dagene vi gjør det synes jeg det alltid er en så behagelig stemning på badet vårt om kveldene før de skal i seng, så badingen har blitt noe jeg har gledet meg til siden det gjør spesielt Noah så rolig og tilfreds. 3-åringen er godt inne i trassalderen og derfor ender mye av det han egentlig synes var gøy før, i trassanfall – så han er ikke like begeistret for bading akkurat nå, men det går vel over det også! Haha 😅😂

🐳💧🛁

Ellers vet jeg ikke om det kanskje er synlig gjennom bildene, men jeg er blitt ganske syk og har i skrivende stund 39,5 i feber. Det passer jo aldri å bli syk, men spesielt ikke nå. Jeg har et viktig møte i Oslo i morgen, men på grunn av formen tror jeg ikke at jeg får dratt. Uansett gjør det meg ikke noe bedre at jeg sitter og irriterer meg over det, så da kan jeg like gjerne prøve å være blid og gjøre det beste ut av det!

Nå er den lille badenymfen min i seng for lengst, og det tror jeg han trenger etter nok en lang dag. Nå senere i kveld blir det mest avslapning sammen med Fredrik mens barna sover. Barna våkner gjerne et par ganger i løpet av natten begge to, men sent på kvelden sover de gjerne godt. Jeg merker at jeg er glad for at vi får den tiden sammen. At vi fortsatt kan nyte kveldene som før, selv om vi har to barn sovende på rommet sitt ved siden av oss!

Håper dere også har hatt en fin torsdag. Ha en flott kveld videre!

5 kommentarer
    1. Så herlig med badetid, blir helt babysyk! Neida, ser ut som dere har kost dere masse i kveld. Kjedelig at du har blitt så dårlig, masse god bedring til deg! Og all respekt for å stå på med barna, selv om formen ikke er på topp<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg