EN STOR DAG!

God kveld alle sammen! I morgen har vi en bursdagsgutt her hjemme, så dagen i dag har gått av til å forberede til det – og ikke minst som bildene viser, forberede til bursdagsselskapet vi skal ha her hjemme på lørdag. Han gleder seg så mye, og har snakket litt om hva han har lyst til å gjøre i morgen og i selskapet sitt – det er så morsomt at han er så delaktig i år! Men han blir jo også 3 år gammel, så da er det jo helt naturlig at de små begynner å få en del egne meninger. Det merker vi godt! Haha. Jeg ser allerede frem til fremtidige bursdager, det er så gøy 🎈

Her kommer en liten sniktitt på bursdagsselskapet til Leo:

Leo ble helt overveldet da jeg fikk pakkene i posten med bursdagstingene jeg hadde bestilt på nett til selskapet, og han så hva pakkene inneholdt. Rett før jeg åpnet pakkene, spurte jeg Leo om han husket at han var med meg for å bestille bursdagspynt på pcen. Det gjorde han. “Den rosa!” utbrøt han. Øynene hans bare lyste opp, noe så herlig 💕 Noen ganger må jeg bare stoppe opp og tenke over hvor heldig jeg er som er mamma til de to mennene i mitt liv altså.

I kveld sover Noah hos Fredrik, og da jeg snakket med de i stad storkoste Noah seg – med et bad, leking og middag. Og Leo sover godt i sengen min, der ville han nemlig ligge i natt og siden han har bursdag i morgen så fikk han lov til det. I morgen venter en stor dag, så jeg skal prøve å ikke lenge meg altfor sent i dag!

Klem

12 kommentarer
    1. Jeg er virkelig imponert over at dere allerede kan samarbeide så bra om barna! Syns du (og Fredrik) fortjener å høre hvor bra dere er! Det er absolutt ingen selvfølge, dere er et godt eksempel på noen som setter barna først! Mange sier det, men har mye seg selv i tankene bak… fortsett slik så får dere nok et godt foreldresamarbeid i fremtiden også.

    2. Flotte, nydelige, snart 3 åringen Leo! <3 Så koselig det er når barna kan være med å ta avgjørelser nå som de har blitt så store. Datteren min ønsket seg Vaiana bursdag i år, og det var veldig GØY å gjennomføre! <3
      Håper fineste Leo får en fantastisk bursdag imorgen og at bursdagsfeiringen blir vellykket på lørdag! - Det blir den garantert, supermamma! <3
      Stoor klem til dere alle sammen! :-*

    3. Gratulerer med 3-åringen <3 Så herlig med Leo og pynten 🙂 Tommel opp for at dere lot han velge rosa!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg