PÅSKEKOS MED GUTTENE MINE

Hei alle sammen! Endelig er dagen her, det er påskeferie på ordentlig 🐣 Selv om Leo har hatt fri fra barnehagen siden mandag, så føles det ikke helt som at det  er ordentlig påskeferie før alle andre (eller, i hvert fall de fleste andre) også har ferie! Som jeg nevnte på søndag så har jeg gledet meg til påsken, selv om vi egentlig ikke har noen store planer i det hele tatt. Det er bare noe med med stemningen og det å ha masse tid med barna, påskeegg og tradisjoner som jeg selv har hatt siden jeg var bitteliten. Da jeg gikk gravid med barna gledet jeg meg alltid til å overføre visse tradisjoner tilknyttet høytidene til dem, og det er så utrolig gøy at de nå er blitt såpass store at jeg kan gjøre nettopp det 💛

Vi feiret at det er blitt påskeferie med is til barna i dag, og ellers har vi vært ute ganske mye i dag! Noah sovnet i vognen underveis, så Leo snakket så og si hele turen. Haha! Han snakker så mye om dagen, og sier nye ord hele tiden så det er utrolig morsomt og givende. 

Det føles litt som fredag – sikkert fordi jeg har fått den feriefølelsen og den forbinder jeg alltid med fredager. Herlig er det uansett! Jeg håper dere har hatt en fin start på påskeferien, og at dere som jobber får noen fine dager på jobb tross at det er ferie for andre. Jeg ser frem til masse påskekos med guttene mine, og ønsker alle sammen en riktig god påske!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg