HAR HELT GLEMT Å FORTELLE DERE..

Hei fra Gjøvik! Jeg er tydeligvis helt fjern om dagen, hvorfor i alle dager fortalte jeg ikke dere dette i går? Jeg har reist bort i dag! Nå er det en måned siden sist jeg dro, og siden Fredrik skal ha barna denne helgen tenkte jeg at det kunne være bra for meg å komme meg litt vekk. Jeg skal også til Oslo på mandag på noen møter, så jeg er borte hele helgen pluss halve mandagen. Jeg har gledet meg veldig til å dra, og det gjorde ikke ting verre at denne helgen har fått en veldig fin start hittil heller. Jeg fikk levert Leo i barnehagen litt senere enn vanlig slik at han fikk en rolig start på dagen hjemme med Noah og meg – og så gikk turen videre med Noah på kjøpesenter og en fin gåtur ute – for en gangs skyld endte ikke turen på kjøpesenter med at jeg utelukkende kjøpte ting til barna, men faktisk noe til meg selv. Det er ikke ofte lenger for å si det sånn. Haha!

Heldigvis betyr alenehelg at jeg kan få jobbet en del med bloggen, for slik hverdagen min er nå er det ganske vanskelig å få gjort så mye. Jeg har allerede fått inn ganske gode hverdagsrutiner alene med barna, men kanskje det blir enklere å få gjort mer med bloggen etterhvert? Barna kommer jo alltid først, men jeg har jo klart å finne en veldig fin balanse med blogginnlegg og barna tidligere – så selv om ting er litt annerledes nå, er jeg sikker på at jeg finner tilbake til en god balanse.

Nå er jeg snart fremme hos bestevenninna mi, så vi snakkes litt senere. Ønsker alle sammen en veldig god helg!

7 kommentarer

Siste innlegg