SAVNER HAN ALLEREDE

Hei dere! Noen ganger går det litt opp for meg hvor fort gjort det er at jeg ikke forteller om ting her på bloggen. I det siste har jeg ikke publisert sånn kjempemange hverdagsinnlegg her på bloggen (noe jeg har tenkt til å endre fremover, bare så det er sagt) derfor er det et par ting jeg ikke har fått fortalt dere før nå. Jeg er nå i Gjøvik, for andre helgen på rad nå. Fredrik har barna i helgen – men Leo er fra før av på besøk hos besteforeldrene sine her i Gjøvik, og jeg kom hit i dag for å komme meg litt bort fra Larvik siden Noah likevel skulle tilbringe helgen med pappaen sin.

Det at jeg plutselig har en del fri på helg er fortsatt uvant, men det er noe jeg bare må bli vant til. Jeg savner Noah masse allerede, men det er også noe jeg bare må bli vant til. Sånn er det! Det at Fredrik også skal ha tilstrekkelig tid med barna våre selv om han jobber mye i hverdagen, er noe som er veldig viktig for meg. Det er jo ikke mine barn, det er våre.

Jeg tok et herlig bilde av Noah før jeg dro som jeg bare måtte dele med dere! Han er blitt så stor nå, og er på god vei til å ta igjen storebroren sin 👦🏼 Ellers fikk jeg ordnet litt leiligheten før jeg dro, etter at jeg ble alene har jeg merket at det blir veldig mye å gjøre hjemme på egenhånd – så nå vurderer jeg sterkt å skaffe meg vaskehjelp. Er det egentlig innafor? Haha!

Leo hadde fått verdens fineste hjemmestrikkede jakke og lue fra fadderen sin her i Gjøvik. Slike plagg er noe av det fineste jeg vet om til barna!

Togturen fra Larvik og hit til Gjøvik tidligere i dag gikk overraskende fint faktisk, selv om det alltids er litt strevsomt å være på reisefot totalt i 4 og 1/2 time med venting underveis. Men jeg klager ikke altså! Jeg er i godt humør og har det faktisk ganske fint – på grunn av reisingen ble det derimot litt sent blogginnlegg i dag. Nå gleder jeg meg bare skikkelig til helg ❤️

Ha en fin fredagskveld videre! Vi snakkes i morgen.

18 kommentarer
    1. Det er absolutt innafor med vaskehjelp om man har råd til det! Jeg skulle gjerne hatt en selv, haha.
      Veldig koselig bilde av minstemann 🙂 Ønsker deg en fin helg, prøv å nyt å kunne sove litt lenge!

    2. Selvfølgelig er det innafor med vaskehjelp, du har to små barn, det er en fulltidsjobb i seg selv 😂

    3. Hanna: Haha, så bra! Tenkte kanskje at de fleste forventer at man burde klare å holde orden hjemme på egenhånd, men 120 kvm ble plutselig veldig stort å holde orden på når det er så mye som må gjøres og man i tillegg er alene 🙂

      Koselig å høre, og takk <3 I like måte!

    4. Hadde aldri kommet med denne kommentaren, men siden du spør så.😊 Jeg synes det er litt rart å få vaskehjelp når du går hjemme og i tillegg har barnefri innimellom.. Her er det 100 % jobb, 2 barn fulltid alene, 300 kvadratmeter hus. Hadde vaskehjelp tidligere men synes ikke de gjorde en god nok jobb i forhold til det jeg betalte..
      Selvfølgelig noe man velger og kjenner på selv..
      Ha en fin helg. Du virker som en super mamma.

    5. Det er helt innafor med vaskehjelp! Leste om en professor i økonomi som mente at alle som har råd til det, bør ha vaskehjelp, da det fordi det øker sysselsettingen. Kjør på! Det er utrolig digg å ga!

    6. Helt innafor med vaskehjelp så lenge man har økonomi til det ! De fleste i min familie har det og er kjempe fornøyde. Og tenk, du hjelper jo tross alt noen med å få seg jobb, så syns bare det er positivt 🙂

    7. Hadde vi hatt råd til å prioritere det hadde det sikkert vært deilig, hvertfall i de mest travle periodene. da jeg og søskna mine bodde hjemme hadde vi vaskehjelp, men det var mye tull selv med seriøse firmaer. Siste vaskedama tok med seg nøkkelen og vi hørte aldri fra ho igjen, så alle låser måtte byttes ut, haha. De fleste firmaer er helt sikkert flinke og seriøse da, men sukk..vet ikke om jeg orker en sånn runde xD

    8. Ine: Synes det bare er supert at dere kan dele meningene deres selv om vi ikke nødvendigvis alltid er enige jeg 🙂

      Akkurat det med at de må gjøre en god nok jobb er jeg faktisk litt bekymret for selv, siden jeg er veldig glad i at ting blir gjort på min måte og nøye nok. Haha, kanskje jeg må teste ut for å finne ut av det? 🙂

      Tusen takk for det, ha en fin helg du også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg