ET UPOPULÆRT VALG?

Noah og jeg har vært ute en liten tur i dag før solen gikk ned, og jeg måtte bare ta noen bilder av han! Det er absolutt flere enn meg som gleder seg over solen☀️ I dag har Leo vært hos farmoren sin i Stavern mens jeg har vært alene med Noah som vanlig – og vi har hatt en ganske rolig dag. I går før jeg la meg tenkte jeg på alt jeg skulle få gjort i dag og når jeg tenker så er det ikke måte på hvor produktiv jeg skal være – når det kommer til stykket er det en litt annen historie, for å si det sånn. Men litt tregt kan det gå, så lenge jeg ikke ender opp med å tenke at jeg skal ta alt «i morgen» hver eneste dag. Haha!

Fineste Noah som storkoser seg i hagen vår! Jeg er så glad for at vi har så stor hage, for jeg merker at det kommer godt med på sommeren for barnas skyld – jo eldre de blir.

Og til overskriften! Da jeg her om dagen nevnte at jeg tenkte på å reise på utenlandsferie uten barn til sommeren, var jeg helt sikker på at det kom til å bli et særs upoplært valg fra min side og at jeg kom til å få litt kjeft for å tenke på noe sånt – men der tok jeg altså veldig feil! Jeg har til og med fått flere meldinger fra blogglesere om at det burde alle mødre unne seg en gang med jevne mellomrom, og da ble jeg så glad. Jeg er helt enig! Det burde dere andre mødre unne dere også. Derfor reiser jeg til Italia eller Hellas i august, rett og slett. Det har jeg bestemt meg for allerede, og jeg synes faktisk jeg fortjener det selv også. 

Håper dere har hatt en fin tirsdag så langt, og at dere får en fin kveld videre! Nå skal jeg begynne å lage pannekaker til meg selv nå som barna er lagt, så skal jeg legge av til guttene så de får en skikkelig god frokost i morgen💕 🥞

20 kommentarer
    1. Fra å ikke skulle vise bilder av Leo da han kom til verden og til nå, hva har skjedd?
      Leo går i barnehagen, Noah begynner til høsten, nå har det vært mye debatt om barn i blogger og at de dessverre er rettsløs når det kommer til om de vil være kjendiser. De fleste er begynt å skjerme barna sine, du går motsatt vei, massevis av bilder i nesten hvert innlegg.
      Kanskje du bør få deg en jobb i stedet for å *selge* barna dine?

    2. Anonym: Nei, og det gjør de heller ikke. Jeg ville nok bestilt tur uansett, men det var fint at så mange var positive når jeg var helt sikker på at det kom til å bli et upopulært valg fra min side:-)

    3. Hei, kan jeg stille et spørsmål? Du behøver ikke å svare ☺️
      Det at du skal gjennom en kosmetisk operasjon nå – er dettilfeldig at du skal gjøre dette nå som du er singel?

    4. Caroline: Hei! Selvsagt kan du stille meg spørsmål. Det er helt tilfeldig at det ble nå som jeg har bært singel en måned ja, dette hadde jeg gjort før eller siden uavhengig av sivilstatus 🙂

    5. Når du først er inne på temaet reising.. jeg reiser med baby på 9 mnd for første gang til Spania i sommer, en uke! Har med mamma:-) har du noen tips og triks for sydenferie med babyer? Ting som gjør dagene enklere for eksempel? Ting jeg må huske å pakke?😊

    6. Christine: Så gøy! Ja, jeg har noen tips jeg gjerne deler <3 Det er lurt å ha noe de kan tygge på/spise når flyet letter og lander på grunn av dotter i ørene som de små kan få og oppleve som ubehagelig. Det er veldig individuelt om barn reagerer på dette, mine gjorde ikke det, men har flere venninner med barn som reagerer veldig. Så skader jo ikke å ta med 🙂

      Ellers er det selvsagt hjelpsomt og fint med litt underholdning i form av noen enkle leker på flyturen og til dagene når man er på ferie. Nå vet jeg ikke hvor dere skal, men på barnevennlige hotel og områder i syden selger de gjerne badeleker så det kjøpte vi da vi var i Spania slik at barna kunne leke med dette i vannkanten, på stranden og i barnebassengene. Veldig kjekt!

      Vil anbefale å ta med UV drakt til babyen din, og ta med bleier hjemmefra!! Ta med MANGE, haha. Tar jo ikke allverdens med plass i kofferten heller! Jeg gikk tom for bleier jeg hadde kjøpt med hjemmefra da vi var på flyplassen i Spania på vei hjem fra ferien - og da måtte jeg løpe desperat rundt på flyplassen der for å spørre om noen solgte bleier. Fant noen til slutt, og der måtte jeg betale 250 kroner for en pakke med 20 bleier og en liten pakke med våtservietter. Dyrt, med andre ord. Det er det generelt for bleier i Spania, skikkelig dyrt. Ingen krise selvsagt, men greit å slippe når det finnes så mange bra og billige bleier som man kan ta med hjemmefra. Om babyen din spiser grøt enda også så ville jeg tatt med det hjemmefra i tillegg- i utlandet har de ikke samme reglene for hva som kan tilsettes i babygrøt, og da er det en del babygrøter som er tilsatt ganske mye sukker. Paracet til de små er alltids også lurt å ha med, men det har du sikkert allerede tenkt på 🙂

      Ha en flott ferie!

    7. Anonym: Kommer selvfølgelig an på om barnet har fått tenner eller ei – nå tenkte jeg kanskje sånn fordi begge mine hadde det på den tiden, men det har jo ikke alle, om ikke så er tyggeleke fortsatt et alternativ 🙂

    8. og forresten, jeg skal på 5 dager ferie til Roma i sommeren uten barnet, Gleder meg så masse 😀 alle fortjener litt ferie, spesielt når man er alene med barnet/barnet hele året ( vet du nettopp har blitt det,men unasett velfortjent )

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg